Ošetření benzinu stabilizátorem paliva



host - 165.35 (?)
10.10.2010 9:42

To máte těžko. Někdo vám bude tvrdit že lepší je mít karbutátor prázdný, jiný zase že se ze vzduchu bude srážet při změnách teploty voda a oxidovat v prázdných kanálech karburátoru... U 2t že budou tyřet membrány karburátoru... Za mě- vyprázdnit obojí (stroje i kanystry) a používat čerstvou směs.

Stará směs se dá vyjet v autě kdy například 3litry 2t paliva na cca 40litrů čerstvého benzinu nevadí ničemu a auto to schroupe bez ohrožení lambd, katalyzátoru...

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 180.146 (?), 9.10.2010 22:57, zobrazeno: 34180x

Chtěl bych se zeptat, zda-li máte někdo zkušenosti s použitím stabilizátoru benzinu např. Briggs & Stratton Fuel Fit? Je sktečně takový přípravek prospěšný? Pokud takto ošetřím benzín v kanystru, mohu jej pak následné použít také pro přípravu směsi do dvoutaktu?

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 165.35 (?), 10.10.2010 8:17

Pokud se nemýlím a mé informace jsou správné, tak tyto stabilizátory nějak zvlášť nepomáhají ani tak stabilizaci paliva, jako při vodnatění rovnoměrně rozložit vodu do celého obsahu. Voda jak všichni víme je těžší a sedne si na dno- při nastartování s takovouto sedlinou stroj na vodu jaksi nepojede, ale pokud se voda rovnoměrně rozloží do celého obsahu nádrže její spalování není tak problematické. Vodnatět vám benzín bude vždycky. K přípravě směsi 2t doporučuji použít čerstvou směs. Nemuselo by se možná nic moc stát pokud nalijete 2t olej před sekáním do starého benzinu, ale chod motoru nebude úplně v pořádku.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 180.146 (?), 10.10.2010 9:01

Výrobce stabilizátoru udává, že díky stabilizátoru zůstane palivo čerstvé po dobu až 24 měsíců, motor bude rychle startovat a palivová soustava zůstane čistá. Takže jsem si myslel, že to brání rozkladu benzínu a také usazování různých pryskyřic v karburátoru a palivové soustavě. Přemýšlím, že bych to začal používat, ovšem mám obavu, aby u starší sekačky nedošlo k uvolnění nějakých usazenín v palivové soustavě. No a pak taky nevím, jak je to s tím dvoutaktem. Leda, že bych to nalil přímo do nádrže sekačky, kterou chci takto ošetřovat, ale nevím, jak přesné by mělo být jeho dávkování.

Dále se chci zeptat, jestli před zazimováním sekačky opravdu stačí vyjet benzín v palivové soustavě nastartováním a vyčkáním, až se motor kvůli nedostatku benzínu zastaví. Obávám se, že i tak v karburátoru nějaký benzín zbude.  Proto uvažuji o tom stabilizátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 165.35 (?), 10.10.2010 9:42

To máte těžko. Někdo vám bude tvrdit že lepší je mít karbutátor prázdný, jiný zase že se ze vzduchu bude srážet při změnách teploty voda a oxidovat v prázdných kanálech karburátoru... U 2t že budou tyřet membrány karburátoru... Za mě- vyprázdnit obojí (stroje i kanystry) a používat čerstvou směs.

Stará směs se dá vyjet v autě kdy například 3litry 2t paliva na cca 40litrů čerstvého benzinu nevadí ničemu a auto to schroupe bez ohrožení lambd, katalyzátoru...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 147.108 (?), 10.10.2010 10:36

Vari s 2T motorem. Na podzim skončím orbou, zaparkuju a víc si nevšímám. Zjara přidám do nádrže trochu Velfobinu a čerstvou směs. Křovinořez vyjedu do chcípnutí, do pily vždy dávám jen tolik, co spotřebuju. Do všech strojů special 91, Mogul TS, nebo TSF a krapet Ekolube 2t aditiva.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 135.68 (?), 29.7.2011 21:29

Používejte prémiové benzíny alespoň před koncem sezóny a nemusíte řešit žádné stabilizátory.

Já používám OMW Carera a mám klid. Jak se sněžnou frézou někdy v březnu skončím, tak k ní v prosinci přijdu napumuju benzín a na druhý zatažení chytne. Už šestý rok. U dvotaktů to stejné. Dokonce po třech letech mi chytil na první zatažení model auta. Dvoutaktní motor Zenoah 25ccm. Motorová pila to samé. Třikrát zatahnu a běží. Oleomac starý cca 30 let kupovaný za hluboké totality.

Do prémiových paliv se nepřidávají biosložky, které dělají ty problémy. To je celé kouzlo startování.

Karel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 170.222 (?), 3.8.2011 13:06

Tuto neděli jsem v klidu "dojel" kanystřík se směsí namíchanou předloni... Přidal jsem trochu nového 2T oleje, křoviňákem pokosil kolem chalupy a motorovkou pořezal asi kubík a půl smrku...

Dál spím v noci naprosto klidně, neboť nejhorší smrt je z vyděšení...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 230.53 (?), 3.8.2011 13:09
Co máte za stroje?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 75.110 (?), 13.8.2011 21:06

křoviňák ALKO 4125 a pilku Stihl MS 211

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 211.82 (?), 13.8.2011 21:52
Jsou to Vaše stroje, proto si dělejte, co si myslíte, že je nejlepší proti vyděšení. Ale to podstatné, Vy se toho bojíte, stejně, jako jiní, proto jste přidal do kanystříku olej, trochu, to je kolik, trocha stačí u 5 l na 1:50... ten původní olej se ale nevypařil, jen méně maže ve staré směsi, takže jste tu směsku vyjel. Problém je, že Vy klidně spíte, protože jste dal více oleje, ale kdo to podcení nemusí mít tak klidný spánek. Zejména nové přístroje určené pro provoz s chudší směsí jsou podstatně citlivější u 2t, 2 a 4 mixu, tedy tam, kde směs maže motor a taková stará směs může motor vážně poškodit. U 4 taktu je problém se startem, ale ne s mazáním motoru. Rozhodně bych nepodceňoval tyto informace a informace v návodech ohledně přípravy a doby spotřeby směsi, stejně tak k uskladnění sekaček a pod, kde je v nádrži benzín ponechán delší dobu, není nad klidný spánek, nenarušený myšlenkami po návštěvě servisu, jak se to mohlo stát, že jsem prý zadřel motor...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika