Olej v TK14



Stránky: 1,  2   
Stuff - (12) - 248.164 (?) 
13.10.2009 14:07, zobrazeno: 41580x

Před třemi letyjsem koupil vyřazené TK z technických služeb. Od té doby jsem na olej nekoukal, teď jsem ho chtěl vyměnit a je možné že je olej tak řídký a čirý že ani není vidět na měrce?

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 128.154 (?), 13.10.2009 16:52

to myslíte vážně???Ten musí být černý jak bota a bude ho tam jen trocha, všechno sežral starý motor...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 248.164 (?), 14.10.2009 6:36

No to jsem si taky myslel, moc dobře vím jak vypadá olej v dieselovým motoru. Bylo ho málo to jo, ale je úplně čistej a průhlednej. Je možný že tam kdosi nalil cosi ale i tak po třech letech?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 14.10.2009 12:17

Srovnáváte bohužel nesrovnatelné, motor TK je dvoutakt, kde se poměrně dost oleje při mazání spálí, zbytek který steče pod kliku je odsát a přes plstěný filtr se vrací do skříně regulároru čerpadla. Olej je z této skříně nastřikován na mazací místa pístkovým čerpadlem.U čtyřtaktu se jedná o naprosto nesrovnatelný systém, kde se olej zůčasňuje veškerého dění v motoru a hlavně se jej tolik nespálí, tudíš se musí po určitém počtu motohodin vyměnit, u TK pouze dolíváte čerstvý.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 218.71 (?), 14.10.2009 14:08

Nebo máte krátkou měrku

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 60.26 (?), 14.10.2009 15:56

tak to je div ze jste ho jeste nezadrel kdyz jste na nej nekoukal motor ma prece ztratove mazani tam se musi dolevat casto a stale kontrolovat a ne po trech letech ale pred kazdou jizdou ten co napsal ze musi byt cerny jak bota tak asi nikdy nevidel TK14 dava se nejlevnejsi M6A

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 111.1 (?), 14.10.2009 18:17

Tam se tedy jen stále dolévá motorový olej? Když by ho chtěl celý vyměnit tak jak, není tam dole pod motorem žádná výpust. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 248.164 (?), 15.10.2009 10:20

Nojo máte pravdu to mě nedošlo  Hm a to jsem vyučenej automechanik, nojo dám si sám facku.  Jináč dík

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Jiříček - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (463) - 211.38 (?), 15.10.2009 19:28

Údržba mazaní motoru 1D90, nespočívá ve výměně oleje, ale v čištění sběrného systému umístěného ve spodní části klikové skříně, je tam sítko a pod ním sběrná jímka s malým otvorem, to vše pro dobrou funkci sběru oleje vyžaduje dokonalou čistotu.Jinak motor pracuje s takzvanou suchou skříní, olej je umístěn ve zvláštní nádrži (regulátor vstřikovacího čerpadla).Olej se nemění, dříve totiš přijde na řadu GO motoru, při níž se skříň vymyje a nalijeme novou náplň.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 248.164 (?), 16.10.2009 7:24

Kolik tam toho oleje tedy vlastně má být? na měrce jsou dvě rysky v rozsahu asi, teď nevím 6-10cm.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika