host - 178.9 (?), 23.5.2015 8:17
Emise vznikají z oleje v benzínu a z nespálené směsi u 2T, možná víte. Za sebou motor neznamená, že smrad 2 T nedýchám a rozplyne se pozemku. 4T mají vibrace nízké a nízkou hlučnost. Vývoj je u 4T obrovský jenže Vy jej nevidíte. 2T je u konce možností, požadavky jsou čistota pro obsluhu a snížení zdraví zatěžujících vlivů. Spalování oleje, ztráty směsi jsou sice nějak snižovány, pořád jsou násobně větší proti 4T. 4T udělal největší pokrok v tom, že na různých malých strojcích dneska vůbec je. Průlom velikosti a hmotnosti. 2T právě ustrnul a dohnal jej 4T. 2T je úplně vytlačen ze sekaček a jde dál rychlým tempem na další stroje. Zmínil jsem několik let mám 335.4 už 2T nevezmu do ruky. Strašení závadami u 4 T je odpor něktrých k 2T, leta mají 2T a trabanta. Zmínil jsem, že 4T Subaru je už nad 40 kubíků pro denní zátěž. Vývoj je velmi rychlý, neboť kolik času měl 2T a za jak krátkou dobu byl 4T vytlačen. U malotraktorů jako s trabanty, ještě doznívá zvyk k 2T.
|