Který 4T křovinořez



                     
host - 48.106 (?) 
24.5.2015 10:04

PP: začínáte být invektivní. Papír snese všecko i u 2 T že jo.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6652) - 9.135 (?), 24.5.2015 10:21

48.106: Jednak se mísíte do debaty značně invektivněji než já. Druhak jste nepochopil smysl. Snažím se oponentovi vysvětlit, že nadšení není to hlavní kritérium kvality. To bych viděl například porovnáním měrné spotřeby [g/kWh], měřením výkonu, rozborem emisí a podobně. V žádném případě mně nepřesvědčí procenta z reklamních letáků. Aby bylo jasno, já chápu rozdíl mezi těma systémy, ale bojový pokřik oponenta(ů) není argument.

                     
host - 105.167 (?), 24.5.2015 10:35
PP: a co mělo být trauma z dětství... tak hledejte měrné spotřeby a uvidíte, že 40% je mírné srovnání. Po nastartování 2T je kolem modro. A v tom děláte. 4T nezačmudí po startování. Na tohle nepotřebuji měřáky.
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 24.5.2015 11:08

Pokud sleduji diskuse dobře, pan PP používá velmi dobrý olej, takže to vaše modro kolem nezná. To znají jen šetříklové se stáčeným recyklátem, který je potřeba míchat 1:33. Jenže pokud ty šetřílky s levnými čínskými 2T nepřesvědčíte na dražší olej, tak je tuplem nepřesvědčíte na dražší 4T stroj (nebo nový dražší 2T stroj s technologií předvýplachu snižující měrnou spotřebu o 20%).

U studeného 4T mi vadí, že prvních 30 vteřin smrdí, jako kdyby nemazal vůbec - takový ten štiplavý smrad chodu kovu o kov nasucho. Nevíte někdo, jak se toho vyvarovat?

                     
host - 178.9 (?), 24.5.2015 11:36
SfK: a jak se toho jako kdyby vyvarujete u osobního auta?
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.12 (?), 24.5.2015 11:53

OA má tlakové mazání, tam tenhle jev nastává jen výjimečně, protože k tlakovému rozvodu oleje dochází již při roztáčení startérem.

U GX35 asi není rozstřik dostatečný a válec s pístem tak mohou být v době studeného startu málo "mastné" či dokonce suché. V návodu k tomu není nic, možná pomůže jiná skladovací poloha, možná "rozcvička" bez nalitého benzínu, možná...

                     
host - 48.106 (?), 24.5.2015 12:32

SfK: vemte si inspiraci z kouře a startu GX 35 na tomto postu

                     
host - 238.202 (?), 24.5.2015 20:39
Zdravím, toto nebyl studený start, kdo tyto motory zná, tak ví, že bez sitiče nemá šanci je prvním zátahem nastartovat. První start je vždy mazán ulpěným olejem na stěnách součástek. To platí i pro všechny auta, GX má výhodu v tom, že zatřesením motorem provedeme předmazání. Proč čtyřtaktní? Protože s tím jeden výrobce začal a ostatní se snaží nabídnout podobné zboží. Můj Názor je ten, že to je šlápnutí vedle a tak nemají dvoutakty zatím důstojnou konkurenci. Standa
                     
host - 178.9 (?), 24.5.2015 21:04

Pro Standu hnidopicha jiný video, teď pumpoval pumpičkou že jo, jináč mě Robin po sytiči nezdechne nezakouří a stačí jeden cuk a jede.

                     
host - 238.202 (?), 24.5.2015 22:07
Zdravím, máte štěstí, nemáte nejhorší čtyřtakt na trhu, jsou i horší. Víte, servisu ji všechny čtyřtakty a tak mohu zodpovědně porovnat jejich kvality a práci s nimi, bohužel je to jak jsem již uvedl. Chcete li rychle a bez vzdělání udělat pořádnou práci, tak si čtyřtakt ne vyberete. Standa.
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Husqvarna 359 vs. stihl ms 34127.4.2025
Velký stůl z překližky10.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Velký stůl z překližky7.4.2025
Řezání zahrandních obrubníků5.4.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika