Který 4T křovinořez
|
|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 175.210 (?), 16.6.2015 21:19
A jakýsi PP, má úplně něco jiného 24.5.2015 v 09:24 a 11:21.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 248.116 (?), 16.6.2015 21:30
vy by jste snad ani neuvěřil, když by tady dal objednací čísla setrvačníku lehkého s brzdovou lamelou pro sekačkové motory a setrvačníku kěžkého bez brzdové lamely pro jiné pohonné jednotky...
Nejlépe Vám to vysvětli pan Belinger starší z BG technik (dovozce motorů Honda). Navíc si pletete vlákna a ptáte se jinde.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 175.210 (?), 16.6.2015 22:01
Belinger mi to nemusí vysvětlovat. A přestaňte se škubat. Když jednou řeknu hot, tak to doplním čehý.. Vlákna si nepletu, ještě se stačím orientovat. Nechci objednací čísla, chci aby jste to vysvětli. Pořád uhýbáte někam. To se přece nedělá.
|
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 105.167 (?), 16.6.2015 20:57
4T na malých strojích kopíruje 4T na velkých strojích a autech. A 2T je v masovém rozšíření v koncích. Dokázat, mrkněte na motorky. 2T vytáčejí až až někam, 4T si brumlá a vyhraje.
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 175.210 (?), 16.6.2015 21:05
Doložte to nějakým dokumentem. Když ne, tak je to jen účelová reklamní pohádka.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 51.81 (?), 17.6.2015 10:59
Zaujimave, ja mam na rotavatore dokonca GCV 160 a tlacit ho nemusim, ide absolutne bez problemov.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 178.9 (?), 23.5.2015 8:17
Emise vznikají z oleje v benzínu a z nespálené směsi u 2T, možná víte. Za sebou motor neznamená, že smrad 2 T nedýchám a rozplyne se pozemku. 4T mají vibrace nízké a nízkou hlučnost. Vývoj je u 4T obrovský jenže Vy jej nevidíte. 2T je u konce možností, požadavky jsou čistota pro obsluhu a snížení zdraví zatěžujících vlivů. Spalování oleje, ztráty směsi jsou sice nějak snižovány, pořád jsou násobně větší proti 4T. 4T udělal největší pokrok v tom, že na různých malých strojcích dneska vůbec je. Průlom velikosti a hmotnosti. 2T právě ustrnul a dohnal jej 4T. 2T je úplně vytlačen ze sekaček a jde dál rychlým tempem na další stroje. Zmínil jsem několik let mám 335.4 už 2T nevezmu do ruky. Strašení závadami u 4 T je odpor něktrých k 2T, leta mají 2T a trabanta. Zmínil jsem, že 4T Subaru je už nad 40 kubíků pro denní zátěž. Vývoj je velmi rychlý, neboť kolik času měl 2T a za jak krátkou dobu byl 4T vytlačen. U malotraktorů jako s trabanty, ještě doznívá zvyk k 2T.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |