To, že sem postujete obrázek, který s témetem naprosto nesouvisí. Neviděl jsem zatím žádný motor 4T, (jakýkoliv) který by při startu nezačmoudil. Váš motor musí být fantastický výkřik techniky. Pro každý spalovací motor se při studeném startu musí obohatit směs. To jsou fyzikální principy a ty nelze překlopit. Při sání vzniká podtlak a v nižším tlaku část paliva zkondenzuje na studených stěnách a proto směs musí být bohatší aby se zapálila. Obohatí ji sytič, nebo RJ, to je jedno a protože se to nespálené nebo nedokonale spálené palivo vyfoukne ven (a katalyzátor ještě není zahřátý), prostě to začoudí. Pak už to RJ postupně urejduje na stechiometrický poměr. To jen takový lehký úvod do startu motoru.
Po nastartování 2T se správně naředěným moderním olejem kolem modro není. A po krátké době chodu není vidět žádný kouř. Pořád argumentujete stavem 2T před 30 roky a srovnáváte s nejnovějším 4T. To není objektivní, nebo spíš současný stav 2T neznáte.