Pes je zrejme zakopany v polymerizovanych bio-euro-eko primiesaninach do benzinu (ľudovo: biogrce). Váš postup je dobry, ale v niektorych karburatoroch zostanu nejake zbytky paliva aj po "zhasnutí" motora na nedostatok paliva. Riesenim je pouzivat premiove paliva (V-POWER RACING, VERVA apod), ktore obsahuju menej biogrcov, a doplnit KVALITNY stabilizator paliva (Honda, BriggsStratton, a pod.).
Vrstvy maglajzu z biogrcov sa ukladaju postupne, najprv to nema na funkci znatelny vliv. To niektorych uzivatelov ukolebava, ze sa nic nedeje, ked trocha paliva ostane v karburatore. Nno ked je ten karburator uz takto neradostne zaleftany, skuste ultrazvukovu cisticku, ak je to liecitelne, tak to pomoze. Niekedy to uz nie je liecitelne ani ultrazvukom, to vtedy, ked agresivne biogrce sposobili nevratne korozivne zmeny na komponentoch karburatora. V takom pripade karburator vyhodit a kupit novy. No to uz sice neni moc ani "bio" ani "eko", ale to uz asi nikoho v "euro" nezaujima... Lacnejsie (=levnejší) je kupovat drahsie palivo+stabilizator. Ach jo. Nova doba!