Křovinořez Hecht 146 - výborná cena



host - 239.108 (?)
15.7.2011 12:45

V návodu stojí: Seřízení karburátoru

Pokud to neníu nezbytně nutné, karburátor neseřizujte sami....

Tak nevím, zda by opravdu nešel seřídit. U nás ve vsi, kde máme chatu je jeden odborník, má Stihl křoviňák i pilu. Potřebuji ho mít opravený co nejdřív, zahrada je celkem velká. V servisu může být až třicet dní.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 14.7.2011 20:30

Na tom obrázku to je, ale celý karburátor. Šrouby /pol. č. 68 a 67/ drží karburátor na přírubě. Tento "zázrak" má jakousi kopii karburátorů Walbro WYJ, WYK atd. a tady se bohatost směsi pro volnoběh upravuje jemným šroubkem který posouvá jehlu šoupátka. Najdete jej pod plastovou krytkou na černé plastové části karburátoru v místě kde je k šoupátku připojeno lanko. Některé provedení ale bohužel tyto šrouby nemají /modely WYJ/ a tyto kopie také ne. Jinak systém to je podobný jako u plovákových karburátorů kde se posouvá jehla do trysky například pomocí plíšku v drážkách.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 239.108 (?), 14.7.2011 20:41

Když je motor zahřátý, tak se zavřeným sytičem běží na volnoběh. Když ale zmáčknu plyn, okamžitě zhasne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
RadekB - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1424) - 21.230 (?), 14.7.2011 20:50

Chudá jak kostelní myš! A tím sytičem doháníte normální stav směsi volnoběhu. Sytič omezuje přísun vzduchu. Svěřte raději seřízení dílně prodejce, uděláte lépe pro oba, jak pro křovinořez, tak i pro vás.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 44.31 (?), 14.7.2011 21:46

Ten servis má větší význam, než předpokládáte, může to být i na výměnu celého karburátoru, nebo jiný větší problém. U těchto strojů se to moc neřeší a Vy se budete otravovat. Jinak se omlouvám, za nepřesnou informaci, neměl jsem možnost se na seznam dílů podívat a proto jsem předpokládal, že je tam klasický karburátor. Jak je vidět, kopíruje se vše a čím dál víc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 239.108 (?), 15.7.2011 12:45

V návodu stojí: Seřízení karburátoru

Pokud to neníu nezbytně nutné, karburátor neseřizujte sami....

Tak nevím, zda by opravdu nešel seřídit. U nás ve vsi, kde máme chatu je jeden odborník, má Stihl křoviňák i pilu. Potřebuji ho mít opravený co nejdřív, zahrada je celkem velká. V servisu může být až třicet dní.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 208.243 (?), 15.7.2011 13:36
V záruce byste to neměl dělat, ale je pochopitelné, že chcete sekat. Na karburátoru je malá černá krytka, pod ní je seřizovací šroubek. Nastavuje se opatrně při volnoběhu a nastavit nejvyšší otáčky - zkoušet doprava -doleva po malých korekcích, vyzkoušet, případně seřídit volnoběh. Pokud se to nezlepší, servis Vás zřejmě nemine.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 239.108 (?), 18.7.2011 10:36

Nevadí křovinořezu, když seká s otevřeným sytičem? Ve dvou servisech mi řekli, že ne. Nebo nemže to být tím, že motor není třeba ještě zahřátý (běžěl minutu, dvě)? Co mám případně udělat ke zvýšení jeho životosti (čištění svíček...)? Děkuji.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 74.42 (?), 18.7.2011 11:23

Pro udržení dobré kondice motoru stroje není třeba dělat mnoho. Obvykle stačí čerstvý benzin resp. čerstvou směs s doporučeným olejem v předepsaném poměru, čistý vzduchový filtr, nevytáčet studený motor, sečení provádět v pracovních otáčkách stroje. Pro stroj jako celek pak mazání úhlového převodu a očista po práci.    

Běh zahřátého motoru s otevřeným sytičem dusí motor nedostatkem vzduchu, totálně zakarbonuje svíčku, spalovací a výfukový prostor motoru. Stroj potom nelze nestartovat vúbec nebo s obtížemi, nehledě k tomu že může dojít díky nesprávné bohatosti směsi k jeho přehřátí popř i zadření.     j.c.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 209.116 (?), 18.7.2011 13:40
Sytič není provozní zařízení, ale pouze startovací. 2 taktu ten krátký chod na sytič nevadí, o delší se nemá význam pokoušet, na práci to nebude. Jiná je 4 takt, kdy polohu sytiče obsluha nepřepne správně a motor jede na bohatější směs. Ta ředí olejový film na stěnách válce a zhoršuje mazání při delším provozu. Seznamte se s návodem a postupujte podle něho, to je nejlepší, co můžete za dané situace udělat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 7.11 (?), 10.2.2012 5:31

Dobrý den, sháním návod jak provozovat Hecht 146(studený start, palivo atd.) Pomůže někdo? Děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika