Podle návodu mám použí castrol 2T/Garden 2T, pvrních 20 provozních hodin 1:40, poté přejít na poměr 1:50. Motor zatím běžel jen s otevřeným, sytičem, kdykoli jsem jej zavřel nadoraz, za chvíli chcípl.
Tak postupujte podle návodu. Výrazem otevřel zavřel = zapnul vypnul? Studený motor musíte chvilku zahřát, pokud stále motor nereaguje, nebo zhasíná po vypnutí sytiče, je třeba seřídit karburátor a to zpravidla trysku L otevřít o 1/8 otáčky a upravit volnoběh.
Jestli je to tak, jak jsem napsal, tak nepatrnou korekcí L do + otevření ještě nikdo motoru neuškodil. Správně by to měl dělat servis... To už posuďte sám.
Jestli je to na podobném principu, jako nízkoemisní karburátor na motorech Mitsubishi, tak tento karburátor L trysku nemá. Ale musel bych to vidět. Zkuste nafotit karburátor po sundání filtru. Potom by se musela vyčistit tryska, kterou reguluje otočná jehla.