|
Honda GSV 190 - nízké otáčky
|
|
|
|
host - 4.243 (?) 22.5.2017 10:55
Já nechci znevažovat odbornou práci servisů, ale "doseřídit" otáčky jde i doma a sám, jen je třeba mít trošku vybavení a povědomost o tom, kolik ten motor točí a když se mu přidává, kde tak zhruba s těma otáčkama jsme. "Na ucho" je nesmysl, Tři sta otáček sem tři sta tam a kolik vlastně tam je nikdo uchem netrefí - trefí jen virtuóz. I proto servisy používají otáčkoměry. Jde o to, že doseřízení na cca 3600 ot/min motoru bez zátěže, je blízko hranice max. otáček doporučených výrobcem, kdy tyto nemají podstatný vliv na životnost motoru. Já si myslím, že najít dobrý servis je dobré řešení. Není to každý, ale jsou. Nechci nikoho hnát hned do servisu, ale tady je co pokazit, neudělá-li se to dobře.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 236.62 (?), 21.5.2017 12:58, zobrazeno: 14616x
Dobrý den,
mam nový motor Honda GSV 190 a už od začátku mi příjdou nízké pracovní otáčky. Všiml jsem si, že i v nejvyšších otáčkách je škrtící klapka jen mírně otevřená (dle táhla škr.klapky). Když jsem zkusil lehce krátce pohnout táhlem škrtící klapky motor šel okamžitě do otáček. Startování s autom. sytičem (nejvyšší poloha páčky plynu) i volnoběžné otáčky drží krásně. Mám verzi motoru bez brzdy setrvačníku. Nevíte kde může být problém?
Děkuji Petr
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.89 (?), 21.5.2017 14:23
mně "přijde" zase že hledáte problém kde není, novy motor máte ale nevím u čeho a pokud stroj pracuje jak ma tak je vse v poradku, ale jak psal kolega otackomer je nutny pro serizení nebo vasi kontrolu protože tože vam "prijdou" nebo jakse hodne jeste pise "mám pocit" ze hodne zavadejíci
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 236.62 (?), 21.5.2017 20:23
Omlouvám se za neúplný popis, zkusím to napravit.
Vyměnil jsem ho za Tecumseh VLV 55 a používám ho na převodovce Agzat (rychlost pohybu např. s vozejkem je určitě pomalejší než s Tecumsehem, ale dá se). A pak na sekačce Dakr RZS 68 a to už je díky nízkým otáčkám špatné sekání. Ale spíše mi šlo o to, že když se dívám na otevření škrtící klapky, tak se skoro neotevře (k dorazovému šroubku se ani nepřiblíží je tak v 1/3). Nevím co u tohoto motoru ovládá otevření škrtící klapky. Táhlo to asi nebude, protože když motor neběží a hýbu páčkou plynu škrt.klapka se ani nehne. Tak jestli nějaký regulátor,..? Díky Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 101.160 (?), 21.5.2017 20:40
Peťo jeď po táhlech od karbecu a měl by tam být seřizovací šroubek v mechanice nastrojené na motor. Páčkou plynu přidáváš a dál je sytič. Hýbej s páčkou a uvidíš pohyb mechaniky a táhel. Nespleť šrouby sytič a doraz plného plynu. Dorazový šroubek sytiče chrání klapku před tlakem páčky, zarazí mechaniku dřív, než by táhlo sytiče tlačilo na klapku v koncové poloze. Sytičová klapka se musí téměř uzavřít. Poznač si šrouby, než začneš točit sem tam.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 22.5.2017 7:24
Nevím co si představit pod pojmem "nový motor" protože jestli je koupen jako ND a dostrojen pro Agzat je docela možné, že je motor nastaven na 3100 ot/min. Z fabriky. Je třeba doseřídit. Běžná věc.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 166.2 (?), 22.5.2017 10:14
Ano motor je kupován jako náhradní díl. Tak teď ještě, zda to zvládnu doseřídit sám (jak?), nebo mám jet radši do servisu? Po několika zkušenostech co mi odborné servisy předvedly v ně nemám moc důvěry.
Děkuji Petr
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 4.243 (?), 22.5.2017 10:55
Já nechci znevažovat odbornou práci servisů, ale "doseřídit" otáčky jde i doma a sám, jen je třeba mít trošku vybavení a povědomost o tom, kolik ten motor točí a když se mu přidává, kde tak zhruba s těma otáčkama jsme. "Na ucho" je nesmysl, Tři sta otáček sem tři sta tam a kolik vlastně tam je nikdo uchem netrefí - trefí jen virtuóz. I proto servisy používají otáčkoměry. Jde o to, že doseřízení na cca 3600 ot/min motoru bez zátěže, je blízko hranice max. otáček doporučených výrobcem, kdy tyto nemají podstatný vliv na životnost motoru. Já si myslím, že najít dobrý servis je dobré řešení. Není to každý, ale jsou. Nechci nikoho hnát hned do servisu, ale tady je co pokazit, neudělá-li se to dobře.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3
|
|
|
Okouzlující pohádkové zahrady, které rozproudí vaši představivost
Zde je spoustu okouzlujících nápadů na miniaturní vílí zahrádky, které rozproudí vaši představivost ...
Skladování a organizace hrnků na kávu: kreativní nápady
Dobře, přiznejme si to! Pokud jste se zastavili až tady, pak jste stejní závisláci na kávě jako já! ...
Geniální nápady na police do koupelny pro dokonalý pořádek
Nezáleží na tom, jak malá je vaše koupelna, každá koupelna potřebuje vyhrazený kus nábytku na ručník...
3 důvody, proč si do zahrady přidat ptačí lázeň nebo fontánu
Vodní prvek je pro vaši zahradu stejně důležitý jako půda a slunce. Co kdybyste do své zahrady mohli...
7 způsobů, jak zvětšit malou zahradu
Podívejme se, jak zvětšit malou zahradu. Zelená barva je mnohem silnější, než si myslíte. Je spojová...
|
|
|
|