Hodnocení vari
|
|
 |
 |
host - 191.186 (?) 4.2.2014 21:57
Vydělit 5 každou hodnotu a jste na maximu teoretické životnosti. Jsou výjimky. Od r. 1996 máme GXV 160, doprava v lese, často a těžký terén, orba, rotavátor, naviják, bubnovka, dělaný robustní vozík, na vari 2 montáže, za tu dobu 1x výměna spojky, moje chyba, snadná záležitost. Podle stavu dle fotky doporučuji. Je vhodné, aby jste si vyzkoušel start a nechte motor zahřát a potom několikrát přidejte a po chvíli uberte plyn. Modrý kouř značí, že motor spaluje olej, černý kouř je benzín, to je krátce v pořádku, lze seřídit na karburátoru.
Umístění příspěvku v diskuzi Připojit reakci
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
 |
 |
|
flader - (21) - 75.252 (?), 4.2.2014 20:59
Ja mam podobnu zostavu s motorom 160GCV a uplna spokojnost.
Inak to znacenie pokial viem ja tak rozdiel bol v tom ze GCV malo rozvod typu OHC a GXV typu OHV. GSV je vylepsenie motora GCV s vyssou zivontostou. Ale mozno sa mylim e necham sa opravit.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 220.186 (?), 4.2.2014 21:15
pro porovnání :
hobby vydrží běžně cca 10.000 mth
poloprofi vydrží běžně cca 20.000 mth
profi vydrží běžně více než 30.000 mth
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 4.2.2014 21:57
Vydělit 5 každou hodnotu a jste na maximu teoretické životnosti. Jsou výjimky. Od r. 1996 máme GXV 160, doprava v lese, často a těžký terén, orba, rotavátor, naviják, bubnovka, dělaný robustní vozík, na vari 2 montáže, za tu dobu 1x výměna spojky, moje chyba, snadná záležitost. Podle stavu dle fotky doporučuji. Je vhodné, aby jste si vyzkoušel start a nechte motor zahřát a potom několikrát přidejte a po chvíli uberte plyn. Modrý kouř značí, že motor spaluje olej, černý kouř je benzín, to je krátce v pořádku, lze seřídit na karburátoru.
|
|
 |
|
 |
 |
|
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář (5555) - 220.186 (?), 4.2.2014 23:16
je to možné.
Já to neověřoval, jen citoval. Jiný zdroj uvádí přibližně Vámi zmíněné hodnoty 2.000/4.000 a 5.000(cca.1.500 na jeden výbrus) a srovnává to s B&S do sekačky 350 mth. Mně se zdálo těch 350 mth na sekačku málo, tak jsem citoval to co je uvedeno výše.
Původní sdělení, "že kdyby měl GXV motor najeto 1/2 životnosti před prvním výbrusem, tak to na něm bude vidět", se nemění.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 78.146 (?), 7.2.2014 14:53
Všem děkuji za reakce. Pomohli jste mi v rozhodování. Včera jsme si pro ni byli a už je doma a je ještě hezčí než na fotce.:) Na převodovce jsou jeste originální nálepky a motor vypada jak kdyby jeste nikdy nejezdil.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 38.71 (?), 7.2.2014 15:45
Blahopřeji, seznamte se s návodem, výměny a stav olejů, obsluha malotraktoru s odstředivou spojkou, tlak v pneu před orbou a dopravou, u poloprázdné pneu může dojít k pootočení na disku a ustřižení ventilku, seřídit ventily viz návod/servis dle vlastních schopností, zatím bych jen změřil 0, 15 mm sací a 0, 20 mm výfukový ventil. Startujte s plynem v krajní poloze sytič a vyřaďte, start lze po cviku ihned do volnoběhu, ale i tak může dojít k pohybu stroje, lze protočit na sytič s vypnutým zapalováním na držadle a přenastavit na volnoběh a potom startujete do volnoběhu.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 78.146 (?), 9.2.2014 18:51
Dnes jsem se s tím jel projet a moje poznatky jsou možná normální já to srovnávám s dvoutaktem.
1)Plyn zabírá skoro ve 3/4 já jsem teda z dvoutaktu zvykly, že motor se začne rozjíždět skoro hned ve čtvrt plynu.
2)Při nastavení náboje do volnoběžné polohy po směru jízdy, tak se levé kolo v pohodě zatáčí, ale pravé je jak v závěrné poloze nejde s ním zatáčet. Pokud nastavím to pravé kolo do protisměru jízdy, tak to uz v poho zatací a chová jako ve volnobezne poloze. Nevíte čím by to mohlo být způsobené?
|
|
 |
|
 |
|
 |
|
 |
 |
|
host - 191.186 (?), 9.2.2014 19:18
Nebo otočená závlačka v palci. Závlačka ostrým koncem ukazuje směr otáčení. Záběr spojky až ve 3/4 plynu může být špatným nastavením bovdenu plynu, to poznáte podle sytičové polohy, musí zavírat klapku karburátoru v krajní max poloze, dávejte pomalu páku plynu do krajní max polohy a kontrolujte, kdy se sytičová klapka uzavře. Na mechanice jsou dorazy, aby se tahem lanka plynu nepoškodil karburátor. Toto se musí přesně nastavit, pozdější záběr může být i opotřebovanou spojkou. Koupil jste výborný stroj za velmi dobrou cenu, jestli tomu nerozumíte, tak by si zasloužil odbornou kontrolu, než se naučíte víc.
|
|
 |
|
 |
 |
|
host - 78.146 (?), 9.2.2014 20:55
Jsem se právě snažil těmi dvěmi dorazovými matkami napnout bowden plynu, coz se mi podarilo ale stejne spojka zadne zabirat az ve 3/4.
|
|
 |
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|