Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 11.107 (?)
29.3.2015 19:38

Nepopírám, že 4T motory jsou plus proti 2T. Nepopírám ani opravu jen toho, co je vadné a jestli to jde a jak, tak na to má vliv hlavně kostrukce motoru. Jen teda tvrdím, že tím, že se na trh dostal XP 200, motory Honda GCV160 nemají moc význam a dost je upozadil. To ale neznamená, že by jste měl svůj motor GCV zahodit a rychle koupit XP. To je přece hloupost. GXV se snad ani vzdát nehodláte a děláte dobře. I to GCV na převodovce AKY Vám udělá ještě dobrou službu obzvlášť, když o něj pečujete tak jak je mi známo.  Já si taky nechal dvoutakt, nevím, proč bych se měl zbavovat plně funkčního motoru a asi jsem měl štěstí, já s tím motorem nemám sebemenší problém. A zase dodám to oč tu jde od začátku této debaty a i když se to snažíte stočit jinam, nemá finanční efekt provádět generání opravy těhle motorů. Jen dílčí opravy vadných součástek, ale to není GO. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
                     
host - 178.9 (?), 29.3.2015 18:54
11107 ptal jsem se kolik jste viděl odrovnaných GCV. Zmínil jsem výměnu GCV, ostatní zůstane, vymění se motor. Jestě pro Vás jednou. Dílčí oprava na motoru je výhodnější na motoru, který je konstruován na možnou GO více skupin, bez nutnosti měnit, co není třeba.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2015 19:05

Pane J.S. viděl jsem pět odrovnaných motorů GCV 160. Pár zadřených ventilů, praský rozvodový řemen a fůru již neseřititelných karburátorů, keré obsuha dovedla do stavu nepoužitelnosti. Zase a znovu Vám musím připomenout, nezpovídejte mě a je zde debata o výhodnosti GENERÁNÍ OPRAVY o dílčí opravy jste sem vpašoval jen Vy. A já zase říkám, že genrální opravy se na i generálkovatelných motorech nevyplatí,.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2015 19:08

PP to je právě Váš velký omyl a neznalost, protože to neběhá v čistém hliníku. To je ta nadstandartní kvalita o které psal J.S. a opravdu hobby motory GCV vynikají nadstandartní výdrží.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6460) - 9.135 (?), 29.3.2015 19:11

Pak neumíte číst, nebo se neorientujete ve vláknu, protože to tvrdil pan Melaga, ne já. Mimochodem, spíš věřím jemu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 29.3.2015 19:23
Závady, které jste viděl nejsou způsobeny kvalitou motorů, na nich se vyznamenaly obsluhy. Rozvodový řemen praskne po zablokování ventilu, ventil se zablokuje nedostatkem mazání. GO byly zmíněny, jako výhoda 2T, ta stejná možnost je u 4T, výhodnost je v tom, že na takovém motoru lze opravit jen poškozené a není nutné měnit více dílů. Výhodnost několika výbrusů u 2T proti stejné možné opravě 4T není výhodnost 2T. Takový 2 T je technicky na malotraktoru zastaralá záležitost.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2015 19:38

Nepopírám, že 4T motory jsou plus proti 2T. Nepopírám ani opravu jen toho, co je vadné a jestli to jde a jak, tak na to má vliv hlavně kostrukce motoru. Jen teda tvrdím, že tím, že se na trh dostal XP 200, motory Honda GCV160 nemají moc význam a dost je upozadil. To ale neznamená, že by jste měl svůj motor GCV zahodit a rychle koupit XP. To je přece hloupost. GXV se snad ani vzdát nehodláte a děláte dobře. I to GCV na převodovce AKY Vám udělá ještě dobrou službu obzvlášť, když o něj pečujete tak jak je mi známo.  Já si taky nechal dvoutakt, nevím, proč bych se měl zbavovat plně funkčního motoru a asi jsem měl štěstí, já s tím motorem nemám sebemenší problém. A zase dodám to oč tu jde od začátku této debaty a i když se to snažíte stočit jinam, nemá finanční efekt provádět generání opravy těhle motorů. Jen dílčí opravy vadných součástek, ale to není GO. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2015 19:57

Pro PP

Stanislav Melaga napsal:" Celé je to obrobený tlakově litý hliníkový díl s vyšším obsahem křemíku a tak nemá kluzná plocha válce žádnou další úpravu.

Na to PP odpověděl:"  Mě je to v podstatě jedno. Podle toho co píše SM, tak motor, který nemá žádnou úpravu válce, tedy píst s kroužkem běhá po čistém hliníku...

Chápete PP?  Stanislav Melaga nenapsal to, co Vy na něho svádíte. Čistý hliník je váš produkt.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 29.3.2015 20:01
Jak vysvětlit, abyste pochopil... Dříve byla zmíněna výhoda 2T výbrusu, což je a dělá se GO u 2T, i tak to nemusí být GO přesně podle definice GO, neboť se má dotknout všech hlavních skupin. U takového motoru mohlo být dříve vyměněno zapalování, karburátor a GO se těchto skupin nedotkne. Tím to není GO, jen oprava. Opravu 4T, který byl konstruován na výbrus válce a GO a byl poškozen tak, že stačí třeba jen vyměnit pístní sadu... a není nutné měnit další díly lze výhodně udělat. V reálu 4T vydrží 20 let a 2T se musí několikrát opravovat, než to majitele přestane bavit a přestane to snášet jeho trpělivost. Starty, spolehlivost, náklady na nejistou dobu a nakonec naposledy nenastartuje. XP 200 je levná varianta Hondy a vždy platilo, že levné je proti značkové ověřené kvalitě kompromis. Proto jsem zmínil svoji zkušenost s Hondou a výhrady proti srovnání, které je založeno na velmi krátké době XP200 v provozu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 29.3.2015 20:09

Pane J.S. vy jste pořád stejný. Naše debata začala o finančním nesmyslu generálkovat a co na tom, že motor je generálkovatelný. Od prvopočátku do toho mícháte dílčí opravy, takže ano máte ve všem pravdu, ať vám motor GCV na převodovce AKY co by naviják slouží a máte svoji pravdu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 29.3.2015 20:49
Definici GO jsem zmínil. Dílčí oprava se nebude jmenovat GO jen proto, že nemusely být vyměněny, opraveny všechny hlavní skupiny motoru, neboť servisní technik vyhodnotí, že v tom a v tom případě není oprava nutná. GO doslova znamená výměnu všech hlavních skupin motoru. Motor celkově opotřebovaný bez nedávných oprav je nerentabilní opravovat. U motoru, který má nízkou pořizovací cenu GCV a vydrží 1500 hodin tj průměr výrobce není možnost výbrusu nutná, protože se nevyplatí proti novému motoru. V praxi je i tato životnost pro zahrádkáře na 20 let, protože sekačka natočí více provozních hodin na plný plyn, než motor na malotraktoru na nějakém políčku. Motor na malotraktoru má méně zatížené uložení klikového hřídele, než motor sekačky, na kterém se točí nůž a ten je zpravidla nevyvážený a občas zavadí o drn či jinou překážku. I tak GCV na sekačkách jedou, dokud mají kvalitní olej v motoru, ještě karburátor a bio huspenina souvisí zase s obsluhou motoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  16,  17,  18,  19,  20  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika