Nepopírám, že 4T motory jsou plus proti 2T. Nepopírám ani opravu jen toho, co je vadné a jestli to jde a jak, tak na to má vliv hlavně kostrukce motoru. Jen teda tvrdím, že tím, že se na trh dostal XP 200, motory Honda GCV160 nemají moc význam a dost je upozadil. To ale neznamená, že by jste měl svůj motor GCV zahodit a rychle koupit XP. To je přece hloupost. GXV se snad ani vzdát nehodláte a děláte dobře. I to GCV na převodovce AKY Vám udělá ještě dobrou službu obzvlášť, když o něj pečujete tak jak je mi známo. Já si taky nechal dvoutakt, nevím, proč bych se měl zbavovat plně funkčního motoru a asi jsem měl štěstí, já s tím motorem nemám sebemenší problém. A zase dodám to oč tu jde od začátku této debaty a i když se to snažíte stočit jinam, nemá finanční efekt provádět generání opravy těhle motorů. Jen dílčí opravy vadných součástek, ale to není GO.