Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Jak vysvětlit, abyste pochopil... Dříve byla zmíněna výhoda 2T výbrusu, což je a dělá se GO u 2T, i tak to nemusí být GO přesně podle definice GO, neboť se má dotknout všech hlavních skupin. U takového motoru mohlo být dříve vyměněno zapalování, karburátor a GO se těchto skupin nedotkne. Tím to není GO, jen oprava. Opravu 4T, který byl konstruován na výbrus válce a GO a byl poškozen tak, že stačí třeba jen vyměnit pístní sadu... a není nutné měnit další díly lze výhodně udělat. V reálu 4T vydrží 20 let a 2T se musí několikrát opravovat, než to majitele přestane bavit a přestane to snášet jeho trpělivost. Starty, spolehlivost, náklady na nejistou dobu a nakonec naposledy nenastartuje. XP 200 je levná varianta Hondy a vždy platilo, že levné je proti značkové ověřené kvalitě kompromis. Proto jsem zmínil svoji zkušenost s Hondou a výhrady proti srovnání, které je založeno na velmi krátké době XP200 v provozu.