Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 48.106 (?)
27.3.2015 9:30
Pro 11.. Dík za vystižnou podporu ve světě teoretiků.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
host - 105.167 (?), 31.3.2015 21:17
PP, SfK a někteří další v tom vidí dohadování. Zřejmě byste se spokojili s " pokusem" XP 200 a GCV, že při jízdě do kopce vytáhly vozík do stejného kopce, než proklouzla spojka. Zavěr pokusu je zavádějící. O nic jiného mě nejde. Pro mě bude závěr pokusu po 10 a více letech, zda XP 200 ještě pojedou a vůbec budou v prodeji, jako více než 20 let malé 4T Honda. Reklamu Vari rád udělám a doufám, že XP 200 nezklame, na trhu je Vari v kvalitě stálice a vlastním dlouhodobým používáním jsem si to jen ověřil. Pro mě bylo zásadní, že byla možnost koupit kvalitní 4T hned od nového malotraktoru, dlouhý provoz je u 4T nejvýhodnější uživatelsky a provozními náklady.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 31.3.2015 21:21

Pro vás je teda jiný setrvačník jeden z detailů? Ale nic, to jen tak naokraj. Co se týče hádek, nemyslím si, že se hádáme, to vypadá jinak, ne? Kdyby J.S. popsal svoji dvacetiletou zkušenost s motoy Honda a třeba i dodal, že do budoucna pro něho není jiná volba, udělal by Hondě daleko větší reklamu než tím jak začal a pokračoval.  Může se totiž úplně klidně stát, že časem a pod tíhou zkušeností z provozu jiných lidí zjistí, že jiný motor není zase tak špatný a rozežraný, jak si dnes myslí. A nebo bude mít pravdu v tom, že je to šrot z číny, ale na to si musíme počkat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 48.106 (?), 27.3.2015 9:30
Pro 11.. Dík za vystižnou podporu ve světě teoretiků.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 19.3.2015 12:23

"uzavřeno a sečteno" - zamluvil jsem si na sobotu k nákupu v podnikové prodejně jeden z posledních tří kusů, kterých se Eko_Dotace týká.

Docela lituji vlasníky Vari_Quatro, že nemohou změnit motor tak levně, páč by někde museli koupit kleče, které ta čtyřkolka s volantem nemá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.14 (?), 21.3.2015 21:53

Tak mám tu ekodotaci doma.

První dojem - velmi tichý stroj. Dvě hodinky jsem s tím připravoval záhonky pro gladioly, rajčata a brambory ... Přijdu na svačinku a manželka se ptá, kdy že půjdu dělat s terou? Tak nějak předpokládala, že když nic neslyšela, tak jsem asi dělal něco jiného.

No, kroutící moment platí pro zahřátý stroj. Studený motor XP do zátěže nejde a chcípne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 11.107 (?), 22.3.2015 20:44

Taky mám XPčko. Dokonce jsem dělal "testy". Jedna převodovka, vozík se zátěží a jeden asfaltový kopec s možností rozjezdu. K tomu dva motory. První Honda GCV 160 a druhý PJXP 200. rozjezd proti kopci na "P" pojezd do zastavení a prokluzu spojky. Rozdíl? Jednou vyjela Honda o deset cm dál jindy XPčko. Prostě úplně stejný a jestli za tu cenu má XPčko velice podobný výkony, pak už nevidím sebemenší důvod k nákupu GCV 160. Je to jen vyhazování peněz navíc. Motor 190 jsem neměl možnost porovnat, ale rád bych to udělal. Mohlo by to býti zajímavé zjištění.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 178.9 (?), 22.3.2015 22:14
Pro mne je příjemné zjištění, že Hondu kopírují, aby po 20 letech od GXV na Vari dosáhli s větším obsahem kopie s větší spotřebou podobných výkonů, jako s hobby zaměřenou GCV 160. Další příjemné zjištění je postupné probouzení skalních 2T majitelů, kteří si Hondu nekoupili z důvodu ceny a z obav ze závad a složitosti motoru. Po téměř 20 letech mi Honda ukázala proč je tak vyjímečná a i proto je i cenou na jinými motory. Snad toto bude schopen napsat po 20 letech nějaký majitel XP 200, kterému bude motor také sloužit v intenzívní zátěži bez jediné závady.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 176.91 (?), 23.3.2015 7:09

Teď tomu přestávám rozumět.Já si koupím Vari soupravu za 50 tisíc a budu testovat jestli se mi naložená rozjede do kopce na Péčko?Neničí se spojka?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 105.167 (?), 23.3.2015 7:18
Ničí, když se nedostane do plynulého záběru a déle prokluzuje. Když si spojku ničí jiní, tak nemusíte Vy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 11.107 (?), 23.3.2015 19:16

Co je to za řeči? Rozjel jsem se před tím kopcem a jel do zastavení - prokluzu spojky. Tento prokluz se za sezonu podaří snad každému, tak to nepovažuji za týrání stroje a spojky.

No a XP vs. Honda.  Někdo si koupí dva motory XP v růběhu životnosti Hondy, která je i tak pofiderní a kdo ví, jestli ne tři. Ajo, Vy ještě neznáte cenu motoru XP jako ND. Je to otázka kdo co upřednostní.  No a i proto, že nikdo nezná životnost XPčka tak bych vůbec nehodnotil.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika