Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 178.9 (?)
23.3.2015 22:09
Toto jsou jen spekulace, protože GCV jsou léty ověřené motory, bez nutnosti vložkování, kdyby to bylo nutné a ND XP jsou cenově na úrovni replik, na Hondu koupím repliku startování za 300 a karburátor do 1000, zatím jsem nekupoval nic mimo spojky. Možná na XP bude třeba kupovat karburátor častěji, potom by to mohlo mít význam pro majitele XP, ne pro majitele Hondy, který karburátor kupovat nepotřebuje.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                  
host - 72.218 (?), 23.3.2015 19:59

No proti GCVčkům bude mít životnost XPčko určitě větší jen díky vložkování a uchycení kliky z jedné strany do ložiska. Náhradní díly má taky podstatně levnější. Na GCV 190 stojí karbec 3500, kdežto na XP jen necelý čtyři stovky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 23.3.2015 22:09
Toto jsou jen spekulace, protože GCV jsou léty ověřené motory, bez nutnosti vložkování, kdyby to bylo nutné a ND XP jsou cenově na úrovni replik, na Hondu koupím repliku startování za 300 a karburátor do 1000, zatím jsem nekupoval nic mimo spojky. Možná na XP bude třeba kupovat karburátor častěji, potom by to mohlo mít význam pro majitele XP, ne pro majitele Hondy, který karburátor kupovat nepotřebuje.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 9.135 (?), 24.3.2015 7:38

Asi trochu ve svém hondím nadšení nechápete princip. Vložkování není oprava, je to konstrukční prvek. Proč by měl uživatel několikrát (vaše spekulace) kupovat karburátor nechápu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 24.3.2015 8:09
Spekulace je srovnávat cenu karburátoru, který není třeba kupovat, spekulace je srovnávat různé motory a po nesrovnatelně dlouhé době provozu, to samé srovnávat možnost vložkování válce, když není známo, kolik mth vydrží motor, který je právě v prodeji. GCV vydrží víc, než by se dalo očekávat u hobby motoru, i když nejde provést generální opravu výbrusem válce a novou sadou pístu, tak je tento motor velmi spolehlivý a parametry má lepší, než XP 200. Z toho vychází moje nadšení pro motory Honda. Jedinou "závadou" těchto motorů je starý benzín a bio zbytky v palivové soustavě. Ten stejný problém při stejném způsobu odstavení motoru hrozí XP 200, protože je to okopírovaný GXV dost dobře.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.6 (?), 24.3.2015 12:33

Myslíte že není třeba kupovat karbec na GCV? Pak si jednou nechte benzín přes zimu v nádrži a na jaře uvidíte. Vím, že ve VARI zkoušeli odstavení XP200 s benzínem v nádrži na delší dobu a motor stále bez problému fungoval. Honda má velké problémy s tím, jak přesné karbce má, protože tenké otvory trysek se hrozně rychle zanášejí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 24.3.2015 13:47
Z Vás musí mít v servisu radost. Já místo kupování karburátorů katburátor vyčistím, když to bylo u GCV zatím 1 x třeba. Trysky lze snadno vyčistit. Delší doba je jak dlouho? Podzim / jaro, 1, 5 let kolik? Pro technické analfabety, kterým motor odpadne při poslední práci od ruky a hledají kam odpadl až jej potřebují, Hondu nedoporučuji. Kvalitní motor chce trošku kvalitní obsluhu, případně servis. Ve Vari mohli zkoušet odstavení motoru, já je odstavuji tolik let a vůbec bych z toho nepoznal, že jsou více náchylné, než jiné 4T, i 2T, kterým se rozkládá směs paliva a oleje, netěsní gufera, špatně startují.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 24.3.2015 14:34

Nějak nechápu, podle čeho soudíte, že XP200 je okopírovaná Honda GXV. Já když kouknu do rozkresky vidím dva konstrukčně jiné motory, které spojuje pouze zdvih+vrtání+vložka válce.

Druhá věc je, že vývojových pracovišť na motory je méně než výrobců motorů. Je také pravdou, že v jistých zemích si hlavu nelámou s nákupem licence, stačí jim objednávka a výkresová dokumentace. V neposlední řadě pak licence jsou nejlevněší těsně před expirací. Někdy jsou tak levné, že se nevyplatí reverzní inženýrství (zhotovéní výkresové dokumentace pro výrobu kopií).

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 24.3.2015 14:51
V tom případě nezbývá než počkat, až pochopíte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 244.2 (?), 24.3.2015 14:59

dejte mi do SZ odkaz na rozkresky ND a napište mi, v kolika dílech se liší/neliší a bylo by možné tedy použít ND na XPčko k opravě Hondy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 24.3.2015 15:20
Kde jste přišel na to, že na oba motory musí pasovat díly, to jste tomu přemýšlení moc nedal.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika