|
Brždění VARI z prudkého kopce
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
host - 96.42 (?), 13.10.2018 13:06
No jasně ani náhon na všecky neni vždycky výjezd. Chce to zapojit makovičku a nenechat stroj obrátit. Tenhle kopec by vari nezvládlo a zahrabal by se předek. No tak jedu jinama a nebo naložím míň. Dvakrákt míň a nahoře doložím fůru. Makovičku máme na přemejšlení.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 19.34 (?), 1.11.2018 21:08
Zdravím.Již 17 let vlastním Harinu s Hondou GXV.Jako naprosto bezproblémové je orání, skutečně to dokáže jet i samo, po rovině a za sucha a výsledek perfektní, příprava na brambory s hrobkovacíma radličkama otročina-letos jsem to dělal naposledy..svoz čehokoliv ,podle možností motoru, tak abych vyjel kopec, s brzděním žádný problém, rotavátor dejme tomu se dá na rovině taky obsloužit.Tak že, až na ty sebevražedný hrobkovací radlice před kolama na připravu brambor ,je Vari velkým a užitečným pomocníkem.a co se týče malé nádrže ,nikdy jsem s tím neměl problém, Honda v oračce bere 00 nic ,tedy vetší nádrž není potřeba.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.190 (?), 2.11.2018 7:49
Až se naučíte ještě ty hrobkovací radlice na brambory, tak budete spokojený maximálně.Co třeba jestli neděláte před hrobkováním něco špatně.Hloubka orby, vyvážení stroje, rotávátorování a pod.Mě to jde, jako by si dítě hrálo na písku.Za to proorávací kola za 1600kč mne zklamaly.Zas půjde postřik proti plevelu a před tím jednou přihrnout radlicema.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.16 (?), 3.11.2018 17:26
Tak popište metodu učení, ať nemusím pracovat metodou pokus-omyl. Můj oborávací pluh na 5ti metrech má jednu radlici, tak zahloubenou, že zemina přepadává přes odhrnovačky a druhá jede téměř po povrchu, takže dělá jen stopu, jako znamenák. Je to zřejmě šmejd!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 84.190 (?), 26.9.2018 9:19
Já mám pluh APH-352 a nevím, proč bych s ním nezoral 2000m2.Vari je krasavec, který má v sobě myšlenku.Je možné, že lidem netrpělivým, méně technicky zdatným, líným a nebo neschopným manuál vůbec pochopit se může zdát nevhodný.Od nastavovacího tělesa po pluh se nějaká lehká úprava musí udělat (máznout, omezit,přitáhnout,)Aby se to dalo ovládat nohou.Podobně seřizování hloubky a šířky brázdy se děje pootáčením o jednu otáčku, ne tak, že točím někam a když to hrabe, tak jinam.
Padlo tam taky slovo arogantní, typicky český výrobek (licence 69)od té doby se nic nezměnilo atd. A co by se mělo měnit? Přehazování kolíků v kolech, abych se nemusel na konci brázdy ohýbat?.Nebo hmotnost?,chlazení, chybí vám setrvák, klín.řemeny?A to, že jsou arogantní? Minulý týden jsem tam volal do výrobního závodu.3 čísla jsem opakoval stále dokola.Vedoucí, odborný prodejce a ještě jeden, který odpoví na každou otázku.Nikdo nebyl arogantní protože to nikdo nezvedl.Teď zas na jejich obhajobu.Jestli tam někdo zavolá, že chce nafouknout duši v kole, ale nemá tam ventilky, jen otvory, rozdělat to nejde protože je to částečně pod tlakem, tak co má dělat, tak se ani nedivím že raději balí a prodávají.Já chtěl taky jen vědět kolik stojí nějaký šroub.Musí se tam napsat dotazník a písemně snad odpověď dojde.Ještě k tomu brždění.Bydlíme v lokalitě, kde je rovina.To neznamená však, že bych si s ubržděním jinde neporadil.Možné je že bych nakládal polovic, nebo bych tam nejel vůbec.To je ale rozhodnutí každého.Na dálku to poradit někdy nejde.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 149.16 (?), 27.9.2018 10:25
Pane 84.190, že je pro vás pluh APH 352, krasavec, vám neberu. Chtěl bych vědět co myslíte lehkými úpravami nastavovacího tělesa a pluhu. Co si mám představit pod vaším pojmem „omezit“, máznout patří do běžné údržby a jestli mám něco přitáhnout, tak to už spadá do kategorie seřizování, což je při povolených šroubových spojích, bez zajištění správné polohy dosti časově náročné.Zajímalo by mne jakým způsobem měníte šířku brázdy, když tato je dána výrobcem a jeho konstrukcí pluhu. Stran nahuštění, jste to pěkně zoral. Nešlo o nahuštění duše s ujetým ventilem, ale o huštění bezdušové pneumatiky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
|