|
Aký olej M2T alebo Stihl (resp. iný) do agzatu po GO
|
|
|
|
Předchozí příspěvky | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
host - 147.158 (?), 27.3.2017 16:55
Mno já si o tzv. čistých výkonech myslím, že je to snaha pošpinit nadřazenost motorů Honda. Více vypovídající je údaj o kroutícím momentu, než několik desetinek kW výkonu. Moje GXV mají 5,5 PS přes 20 let a teď po takové době má motor o objemu 190 ccm 3,8 kW. Lze konstatovat, že existuje více metrů měření výkonů. Podstatné je, jak dlouho si motor udrží svoje parametry a jaké je vůbec má. Japonci vyrobili motory, které zbytku světa nezbývá, než kopírovat.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 147.46 (?), 27.3.2017 18:23
Je mi úplně šuma fuk, jak kdo co měří, podstatné je to co píše výrobce. Kdybyste četl co je napsáno, tak byste věděl, že údaje jsou opsány z jeho dokumentace. Ale nic vám nebrání, se poptat u výrobce, jakým způsobem, dospěl k uváděným veličinám. V těch co jsou uvedeny, jsou pro pana SvK a je to maximální výkon. Pro vás můžu opsat, že GSV160 má max krmom 9,4Nm, to je 0,96kgm a GSV190 má krmom 11,3Nm, to je 1,15kgm, v obou případech při 2500ot/min
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 147.158 (?), 29.3.2017 15:48
No problem. Honda GXV 160 r.v.1994 výkon 4 kW, KM 10,8. Kdybyste náhodou hledal, kde jsem si přečetl údaje motoru, tak v brožuře k motoru a jestě visí tahle brožura na Vari připojitelné motory archív. Japonci na motor nastříkali 4kW. Už v roce 1994 měli motor, který strčil do zadku všechny 2T dohromady.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 127.48 (?), 29.3.2017 17:19
Bolo by dobré keby ste si čo to zistil o výkone toho ktorého motora.Potom by ste tu neblúznil o 4kw na 160ccm GXV.Ten motor nikdy 4kw nemal.To že ste to prečítal niekde v reklamnej príručke z roku 1994 znamená len toľko že asi viete čítať.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 147.158 (?), 29.3.2017 17:52
Milý bývalý spoluobčane. Reklamní brožůrka je podle tebe návod na obsluhu a na motoru je od výrobce výkon. Blouzníš spíš ty, já ten motor mám a koupil jsem jej s doklady, které k němu doložil výrobce traktůrku. Metoda měření čistého, či nějaké polojmenovitého výkonu mne nezajímá. Výkony motorů by se měly měřit jednotně a né jak Honda vyzývá, abychom vyžadovali po jiných výrobcích motorů. Měl jsem tu možnost srovnat výkony a životnost Hondy a B&S. Na Vari Brigss vydržel několik let a Honda je po 23 letech na svém. Měl by se uvádět výkon po polovině životnosti motoru, když tak moc chtějí objektivně informovat zákazníky. Brigss v kopci zastavil, protože neudržel sepnutou spojku v záběru. Po 3 letech. Honda po 23 letech vytáhne vozík naložený. Návod k motoru visí na Vari.cz, tak si jej přečti.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
|
|
|
|