Tak já vím o pěti. Nejčasteji ty byly Tecumsehy. Jednou se jeden kok.ot pokusil nahradit šroub nože za metriku a když nám ukazoval proč ten motor točí tak málo když mu jde tak pěkně přidat taháním za pružinky regulace- nůž se utrhl a rozsekl kolečko. Moooc příjemné. Stáli jsme kolem ní čtyři. Ono i při výměně kliky za novou je potřeba tu starou srovnat aby se dala vyháhnout bez poškození spodního kluzného ložiska. Občas na to lidi čumí a nechápou proč se to měnilo, když je to rovné. Doporučuju když už to chcete půlit akliku vyndat- vyměnit. Minimálně ušetříte za práci. Nezapomeňte že to není Džawa ale Honda 4t, tudíž správně postavit rozvody a hlavně regulaci otáček. Hlavně aby jste při ušetření 3tis za opravu nepřišel o nohu vy nebo někdo z vám blízkých, nebo o částku odpovídající novému motoru po jeho poškození po nesprávném sestavení. Mimochodem nejhorší práce servisu je dávat něco po někom dopořádku kdo o tom nic neví!!!
hodně štěstí
Z.F.