Kapusta?



Milan HP - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2755) - 208.138 (?)
12.9.2023 16:27

Díky, zkusím Entiru a něco pozdního. Třeba si vzpomenu, až uvidím ta jména. Ta loňská pozdní mi hrozně chutnala. Nezapsal jsem si ale odrůdu. Měl bych si nafackovat.

Milan

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2   
host - 189.19 (?), 3.9.2023 9:53, zobrazeno: 2190x

Dobrý den! Jsem zahradnický absolutní amatér. Na jaře sem si koupil sazeničky kapusty. Dva druhy. Jedna je růžicková(tu poznávám. Na fotce vlevo.). Ale ta druhá... neví.  A ani na netu jsem nenašel foto. Poradíte mi, prosím vás někdo? Děkuji předem!  

Kapusta?
Kapusta?
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 189.19 (?), 3.9.2023 9:59

Tak oprava!  Růžičková je na pravo!  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
walter. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1750) - 168.103 (?), 3.9.2023 10:15

to vlevo je listová kapusta, hojně je oblíbená v Německu, známá pod názvem Schwarzkohl (černá kapusta) zejména pro svou mrazuvzdornost, je to obdoba mrazuvzdorné kadeřavé kapusty u nás známé jako kadeřávek. Walter

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 189.19 (?), 3.9.2023 10:22

Děkuji!  A kdy se může začít sklízet?  Já to zkoušel povařit a je to pěkně tuhé.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
walter. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1750) - 168.103 (?), 3.9.2023 11:18