Stříhání stromů



host - 43.70 (?)
19.2.2012 7:47

Hlavně nehnojit dusíkem, samostatně přihnojte fosforem.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 207.221 (?), 1.3.2009 17:17

Dobry den,  na podzim jsem zasadila jablonku Angold, podnož M9, jsem začátečník téměř nedotčený studiem příslušné literatury, takže když přijde na pořad řez stromu, jsem totálně bezradná a hledám radu kde se dá. Váš příspěvěk mě nadchnul, vystihnul jste tu situaci přesně a velice vtipně... Myslim si, že nás začátečníků, které ta zahrada tak hrozně baví, že se pouštíme do všech těch experimentů, které asi přesahují naše schopnosti, je spousta, a budeme to zkoušet tak dlouho, dokud se stříhání stromků nenaučíme. A chtěla bych poděkovat vám zkušeným pěstitelům, že se s námi, nadšenci-laiky, dělíte o vědomosti, a k tomu s humorem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 170.49 (?), 18.3.2009 11:17

Tak asi nevím, zítra má padat sníh, dnes svítí sluníčko a jsem doma a dívám se na dvě jabloně u domu. Jedna je stará, je to letní jablíčko a o odrůdě nemám ani ponětí, ale vidím spousty šlahounů, které míří kolmo vzhůru.To samé vidím u druhé jablůňky, ta je podzimní, ale o odrůdě také nic nevím.Jen vím, že jablka jsou velice dobrá. Co mám dělat? Mám ty šlahouny třeba jen pokrátit, nebo úplně odštípnout? Nebo to mám vážně nechat až třeba na ten květen... Čím více informací sbírám, tím jsem bezradnější. Aspoň abych jim neublížil.

Poradíte, prosím...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Radouš - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (257) - 130.20 (?), 19.3.2009 10:57