Očkování



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) 
7.8.2007 17:01, zobrazeno: 71930x
Dotaz na místní odborníky ve štěpování.
Vylupujete u oček dřevní část? Odspodu nebo odshora? Čím ovazujete očka? Zatíráte je?  Za jak dlouho sundáváte úvazek? Chráníte očka proti mrazu? Zkoušeli jste použít očka ze stromu, který nevyhnal žádný letorost? Díky
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 215.8 (?), 7.8.2007 22:20
Dotaz na místní odborníky ve štěpování. Nejsem odborník, ale ryzí laik, přesto se mi očkování většinou zdaří.
Vylupujete u oček dřevní část? Když se podaří uříznout očko jen se slaboučkou dřevní částí, tak nevylupuji. Pokud říznu silnější, vyloupnu. Odspodu nebo odshora? Jak to vyjde. Čím ovazujete očka? Roubovací páskou. Zatíráte je? Ne. Za jak dlouho sundáváte úvazek?Tak za 6 neděl, ale kvůli zapomnětlivosti někdy i na jaře (není to optimální, ale příroda je mocná) Chráníte očka proti mrazu? Ne. Zkoušeli jste použít očka ze stromu, který nevyhnal žádný letorost? Ne.  
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311), 7.8.2007 22:28
 Moc jste se teda nerozkecal, přesto děkuji. Ještě by mě zajímalo, má-li někdo dobré zkušenosti s jarním očkováním na bdící pupen a jestli někdo očkuje i drobné ovoce - rybíz a angrešt (na meruzalku).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 175.250 (?), 9.8.2007 18:40