Nove prirustky na stromu cons nima?



Kudibal - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (130) - 42.216 (?)
20.3.2016 10:33

Taky jsem amatér, ale "antény" jsou zřejmě obyčejné  "vlky". Předpokládám, že myslíte prutovou anténu a ne třeba yagi či HB9CV.

A proč je lidi nechávají?  Podle mě proto, že stromek na jaře "řádně" ostříhali jak jsou zvyklí (tj. zarovnali horní větve skoro jako by stříhali živý plot) a pak už zbytek roku nereagují. A příští jaro to samé znovu. Na postiženém místě vyrostou vlky. Nemá se to tak dělat, ale je to rozšířený způsob. Mám takové sousedy dva. 

Když dáte do vyhledávače "zahradkar jerome"  a najdete tam oddíl Řez jabloní, tak tam je vidět fotka takového krácení na ježky - ale už po řezu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Vlkodlak99 - (23) - 237.73 (?), 20.3.2016 4:32, zobrazeno: 2357x

Jsem v prozezavani stromu zacatecni ktery se snazi cerpat kde se da aby stromkum co nejmene ublizil.. Chodim po proochazkach a sleduji jak stromy v okolnich zahradkach reagujou na ruzne druhy prorezani..urcity obrazek jsem si udela i zde na webu a take jinych int. Strankach ale z zadneho clanku jsem poradne nepochopil.. Proc nechavaji tolik novych prirustu co na prvni pohled vypadaji jako anteny? Jaky to ma smysl a jak se s temahle vyhonama da dale prcovat.. Podotykam jsem uplny amter takze m3 prosim nekamenujte.. Predem dekuji za odpoved..ps: omlouvam se za absenci hacku, carek a pripadny preklep pisu z mob. Telefonu.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 236.1 (?), 20.3.2016 9:48

Možná jako amatér přeceňujete moderní informační technologie. Na int. Stránkách se dá najít cokoli, jenom nemáte jistotu, že je to správně a že je to pravda. Tištěná příručka má své recenzenty, tam je riziko omylů a nesmyslů menší.