Choroba jabloně - o co se jedná?



host - 8.42 (?)
26.6.2014 21:31

Stromek jsme dostali darem, přeci ho nevyhodím, že.. Jsem naprostý začátečník, i proto všem moc díky za rady, zařídím se podle nich. Hanka

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 8.42 (?), 25.6.2014 14:53, zobrazeno: 22583x

Dobrý den, dnes jsem na jabloni James Grieve Red našla tmavé, místy rezavé, skvrny na listech a plodech. Strom jsme zasadili před třemi lety a dosud prospíval.

Při bližším pohledu jsem objevila na spodních stranách listů zelené mšice a s nimi související mravence, ale předpokládám, že skvrny jsou jiného původu...

Neporadíte mi, o co se jedná a co s tím?

Díky, Hanka

obrazek_1
obrazek_1
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 8.42 (?), 25.6.2014 14:57

A ještě jeden obrázek... omlouvám se, nedaří se mi to otočit.

obrazek_2
obrazek_2
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 109.116 (?), 25.6.2014 15:05

Paní, bohužel, koupili jste si odrůdu, u které se bez léčebných postřiků zdravého ovoce asi nedočkáte.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
galloway pippin - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1408) - 179.38 (?), 25.6.2014 14:57

strupovitost jabloní (Venturia inaequalis)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 178.235 (?), 25.6.2014 15:30

Protivná choroba i na hrušních a možná všech jádrovinách.Není radno bezstarostně kupovat to, co trh a jeho kvalita nabízí. Jsou různí trhovníci a ne každý dbá o své zákazníky. Je to věc etiky. AB

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
galloway pippin - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1408) - 179.38 (?), 25.6.2014 16:09