cibuloviny - a co po nich?



host - 204.1 (?)
18.1.2008 16:32

Když jsem byl na léčení v Marjánských Lázních měli zahradníci nasázené cibuloviny v koších z pletiva když odkvetli měli jiné koše s letničkami a tak to měnili košíky vkládali do velkých mís po kolonádě cibuloviny nechali zatáhnout někde venku.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Stránky: 1,  2   
host - 205.18 (?), 14.1.2008 22:34, zobrazeno: 25021x

Dobrý den, obracím se na Vás zahradníky s dotazem, protože jsem úplný laik. Plánuji záhon tulipánu a narcisů, který mi pokvete na jaře. Jakmile však skončí jaro a nastane období pro vytažení cibulek, zůstane po nich záhon prázdný. Mohu  spolu s cibulkami vysadit i nějaké jiné rostliny (trvalky),  které zaplní prázdné místo po cibulovinách? Poradíte prosím jaké a kdy je sadit, popř. jaká je následující péče?

Předem děkuji za odpověď a inspiraci.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 85.27 (?), 15.1.2008 7:52

Měl bych strach, že při vyrytí cibulek poškodím ony trvalky. Máte-li cibuloviny mezi ostatními záhony, není problém jej osadit zeleninou nebo zeleným hnojením. Pokud je ve striktně okrasné části, třeba postupovat jinak - třeba letničky mezi řádky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 205.18 (?), 15.1.2008 8:21

No já teprve plánuji ten záhonek a dělám si výběr květin. Chtěla jsem vysadit hodně tulipánů a narcisů, aby to vypadalo opravdu zářivě, až pokvetou, ale přesně jak říkáte, bojím se, že když budu cibulky později vytahovat, tak že poškodím ty trvalky. a to se dá, že po vytažení cibulek tam hned nasadím letničky? To by ale měly být už povyrostlé, že?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 191.35 (?), 15.1.2008 19:35