Broskvoň pro okrajovou lokalitu



host - 83.176 (?)
5.10.2018 13:25

Okrajová oblast jsme, i přes zmíněnou nadmořskou výšku - Zlínsko, kopcovitý terén, meruňky a broskve tu je vidět zcela zřídka. Navíc jsem začátečník, takže vím, že výsledek je nejistý, ale prostě to chci zkusit. Díky za tip a jsem ráda, že jsem Vás pobavila :-) 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 83.176 (?), 4.10.2018 22:15, zobrazeno: 5171x

Poprosím o Váš názor s výběrem broskvoně do 250 m.n.n., kopcovitý terén, horší (jílovitá) půda s kameny. Důležitá je mrazuodolnost, samosprašnost a snazší údržba. Na chuti tolik nezáleží. Mám tyto typy - kterou byste prosím zvolili a proč? Amsdenova, Krasava, Modřinka

Jde mi o to, aby to aspoň něco urodilo, že to nebude ohromná úroda a nejdokonalejší chuť, na tom opravdu nesejde. Vaše názory? A co samosprašnost - stačí 1 kus? Kdy přibližně začne rodit? Děkuji :-)

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 73.126 (?), 4.10.2018 22:40

250 m. n. m. okrajová oblasť? To ste ma pekne pobavil, broskyne sa dnes pestujú ďaleko vyššie s dobrými výsledkami. Do vyššej polohy mám vyskúšané a overené Flamingo. Je to kvalitná odroda a aj po mrazových pohromách zopár plodov vždy ostane. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
vyslouzil - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (18311) - 236.1 (?), 4.10.2018 23:14

Důležitá je... snazší údržba. Na chuti tolik nezáleží.

Nechcete zasadit radši tůje?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 83.176 (?), 5.10.2018 13:22

Jestli se chcete vysmívat, zkuste jiný terč než mě. Pokud pro mě nemáte radu, opusťte prosím mou konverzaci. Naschle

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 107.19 (?), 5.10.2018 14:00