Levandule Butterfly



host - 115.31 (?)
14.8.2008 10:49

Dobrý den,

levandule butterfly mi přikrytá přezimovala dvě zimy v Krušných horách ve výšce nad 800 m naprosto bez problémů. Loni jsem ji bohužel přikrýt nestihla, takže zmrzla (možná spíš uschla), tak jsem na jaře koupila 2 nové, pořádně je zakryju chvojím a na jaře dám vědět jak to dopadlo. D.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Georgiee - (1) - 51.32 (?), 15.9.2007 17:34, zobrazeno: 6269x
Dobrý den, ještě bych se chtěla zeptat, zda o tomto druhu nevíte někdo něco víc. Hledala jsem na netu a bezúspěšně . Jsem absolutní laik a nevím, dá se používat jako levandule lékařská nebo je jen okrasná??? Všem moc díky za odpovědi . Georgiee
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 79.90 (?), 18.9.2007 11:15
Dobry den, myslim, ze mate na mysli levanduli hlavkovitou (nekdy recenou motylokvetou) - Lavandula stoechas - ve srovnani s levanduli lekarskou ma na vrcholku kvetenstvi delsi listeny. Da se sehnat, ale pozor - je to jiny druh - teplomilnejsi, na zimu se musi schovat dovnitr, protoze nesnese mraz. Jestli jde pouzit stejne jako levandule lekarska, to nevim, ale aromaticka je taky... :) linda
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 153.221 (?), 5.8.2008 14:02

Včera jsem si tu kytičku pořídila.

Ano, na cedulce má napsáno, že nemá ráda mráz, ale paní prodavačka říkala, že zakrytá možná i vydrží:). no, raději ji uklidit.

Jinak vlastnosti levandule lékařské nemá. Nemá se konzumovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 115.31 (?), 14.8.2008 10:49

Dobrý den,

levandule butterfly mi přikrytá přezimovala dvě zimy v Krušných horách ve výšce nad 800 m naprosto bez problémů. Loni jsem ji bohužel přikrýt nestihla, takže zmrzla (možná spíš uschla), tak jsem na jaře koupila 2 nové, pořádně je zakryju chvojím a na jaře dám vědět jak to dopadlo. D.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 59.38 (?), 18.8.2008 16:33