Příspěvky uživatele - Jarda Slatinany

Fíkovník, 5.6.2012
Letos poprvé mi můj velký fíkovník omrzl skoro až k zemi. Jindy jen trochu. Blbá zima.
Oslepnutí koi kapra, 24.5.2012
Může to být kromě jiného i parazit, jehoš přenašečem je myslím rak. Vyžere mu prostě oči. Nejsem odborník, někde jsem to slyšel. Asi není dobrý nápad nosit si je do jezírka přímo z přírody. Hlavně ty pruhované potvory.
Jesetěři a krmění, 24.5.2012
Zeptejte se u prodejce, odkud je měl a čím je tam krmili. Jestli je to složité zjistit, obecně lze o jeseterech říct, že když to nejsou nejací tydýti, nebo neduživky, naučí se žrát všechno a odevšad. Rádi žerou z hladkého foliového dna a nijak si... celý příspěvek >
Jeseteři, 1.5.2012
To se dost divím, že pojdou v čisté vodě. Napadá mě jen nedostatek kyslíku, stres, nebo voda s obsahem mědi, na kterou jsou hodně citliví. Také by to mohla být otrava třeba jídlem. Zjistěte přesné parametry vody a proberte to s prodejci jeseterů.
Fiskars - slevy u Mountfieldu - zkušenosti, 21.4.2012
Mě nabídli mailem prý extra výhodnou nabídku sekyrek. I po jejich úžasných slevách z udané původní ceny, která je mimochodem u nich dost běžná, jsem na netu vygooglil i o dost nižší ceny u více obchodů. Takže dost pochybuju, že někdy měli něco... celý příspěvek >
Elektroventil z pračky, 21.4.2012
Já už ventily z pračky ve spojení s mikrozávlahou od Gardeny používám několik let. Napájím je vodou z domácí vodárny-čtyřstupňové čerpadlo, tlak chodí mezi 3 až 5 atmosférami. Vypozoroval jsem, že optimální zatížení vodního zdroje je při zapojení... celý příspěvek >
Přítok ze studny, 20.3.2012
Pro Ondru. Jezírko s plochou do 40m2 je jen na oznámení. Do plochy jezírka se podle některých nepočítá mělká bažinná část, to je ale asi o názoru a benevolenci místních úředníků, nebo spíš o jejich nechuti celé to přeměřovat. Jestli uvažuješ o... celý příspěvek >
Jak zakopat slivovici, 2.3.2012