Příspěvky uživatele - 110.23

Stejnou IP adresu může sdílet více přispěvatelů, kteří využívají internetové připojení od stejného poskytovatele nebo jsou uživateli počítačových sítí velkých firem a institucí. Spolehlivou zárukou autentičnosti příspěvků je proto pouze registrace a vkládání příspěvků pod svým uživatelským jménem.
Střih broskvoně po letošní výsadbě, 20.3.2015 Obsahuje fotku
Dobrý den, koukám, že vám moc nikdo neradí, tak se pokusím aspoň trošku, i když jsem úplný začátečník jako vy. Koupila jsem si v pondělí také redhaven a protože tomu nerozumím, tak jsem si ji nechala ostříhat přímo ve školce. Před ostříháním vypadala... celý příspěvek >
Broskvoň Redhaven po výsadbě, 19.3.2015
Moc všem děkuji za rady a názory. Koukám, že co člověk, to názor :) Stromek jsem dneska postříkala Kuprikolem, jestli byste mi ještě poradili, kdy udělat 2. postřik (za týden nebo 14 dní?) Stromek jsem kupovala a sázela už v pondělí, tak mi už přijde... celý příspěvek >
Broskvoň Redhaven po výsadbě, 19.3.2015 Obsahuje fotku
Dobrý den, tento týden jsem zakoupila brosvoň Redhaven. Je to moje první brosvoň, tak jsem si ji raději nechala ostříhat rovnou ve školce. Prosím o názor na střih, dále bych se chtěla zeptat, jak často ji mám nyní zalévat a zda ji mám ještě nyní... celý příspěvek >
Konference - právě zasazená, 2.11.2014 Obsahuje fotku
Jak jsem slíbila, tak přidávám nové fotky, asi to o moc lepší nebude, ale bála jsem se, abych nepoškodila kořeny. Až zemina slehne, tak na jaře přisypu další zeminu. Mám to pak rozhrnout do tvaru mísy?
Vhodná hrušeň pro Plzeňsko, 1.11.2014
Díky za tip, už jsem jí koupila minulý týden, zrovna Konferenci na kdouli. Její fotku mám v diskusi Konference právě zasazená. Zatím je to takový proutek, tak doufám, že obroste
Konference - právě zasazená, 1.11.2014