Rajčata San Marzano, papriková, banánová



terezec - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (196) - 6.150 (?)
11.2.2012 15:46

Tak jaké jiné doporučíte (na kečup a protlak)?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                  
Jiřina7 - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (883) - 141.32 (?), 11.2.2012 8:35

Rajčata typu San Marzano a Pollicino jsou na opačných pólech spektra odrůd. Nelze je mezi sebou vůbec srovnávat. Společné mají jen to, že jsou červená. Jak tady píše Mirek, San Marzano je na zpracování v kuchyni či v průmyslu, vůbec bych ho nezkoušela jíst bez zpracování. Na jídlo mám jiné odrůdy jako Bejbino, Stupické Polní a spoustu dalších.

Před lety jsem asi jako každý začátečník v dané době pěstovala Tornádo, něco se snědlo, něco zpracovalo v kuchyni, když byl přebytek, udělal se protlak. Dnes již rajčata typu Tornádo nepěstuji, místo nich pěstuji dvě odlišné skupiny a to rajčata na přímý konzum a dále rajčata na zpracování. V tomto mne hodně vzdělala zahrada.cz, kde přispěvky pana Mirka považuji za nejerudovanější.  Zdraví Jiřina  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
terezec - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (196) - 6.150 (?), 11.2.2012 11:51

Můžete prosím napsat, jaká rajčata pěstujete na zpracování? Děkuji

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 242.167 (?), 11.2.2012 12:00

typ San Marzano - sušení nebo konzervování

typ Roma (Šejk?) - pečení, protlaky, kečupy

typ Býčí srdce - grilování, kečupy, protlaky

typ Paprikové (banánové, masité, bývá větší než SM) - protlaky, kečupy

typ Ildi - zamražení vcelku, pečení

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
deerslayer - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (489) - 84.120 (?), 11.2.2012 13:30