Kde sehnat malou pálenici



host - 165.39 (?)
9.12.2013 18:59

Dobrý večer, dík za příspěvky a ještě doplním pár informací. Vypouštěcí ventil je 2" a celkově s vypouštěním a plněním jsem neviděl žádný problém. Ve stoupací trubce jsou nastříhané měděné plíšky- snad jako katalyzátor. Regulace teploty je pouze voda- topné tělesa s hysterezí cca4-6 st. C, propojení v hlavě kolony a top. těles není. Jinak opravdu bez refluxu-jak je popsáno v příspěvku výše.  I když jsem měl dotaz ohledně přestupníku, tak mě zaujala i Vámi popsaná regulace teploty. Pochopil jsem snad správně, že v hlavě kolony by bylo čidlo, které by bylo propojeno přes regulátor a topné spirály a hlídalo by nastavenou teplotu par např. do max. 88 st.C? Jsem laik a za nějaké ty kopance se omlouvám. Zdar Palko

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

Alkohol esence - vše pro domácí výrobu lihovin, piva i vína včetně kvasnic, aromat, filtrací, soudků.
   Předchozí příspěvky  |  <  11,  12,  13,  14,  15  >   
                     
radek.liberec - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (100) - 23.20 (?), 19.9.2015 22:12

zdravim tohle me zajima pokud mezi nadobama ma mezeru 5 mm tak proc to ma mit malou ucinost?? neni lepsi mala mezere pul centaku malo oleje nez kdyz tam bude mit treba 3 cm hodne oleje a dlouho bude trvat nez se ohereje nebo se mylim?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 108.14 (?), 5.12.2013 13:47

Hm, nevím co je na tlakovém dvojplášti tak nesmyslného? Na ro zdíl od vašeho se tam dá lít voda, která je zadara a vše jistí pojistný ventil.

Jestli vy nejste příliš zahleděný do svého výtvoru...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 165.39 (?), 7.12.2013 16:36