Fiskars - slevy u Mountfieldu - zkušenosti



m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 242.167 (?)
15.4.2012 7:59

Ještě alespoň jednou by zákazníci do prodejen měli vstoupit a požadovat vymazání svých osobních údajů z databází. Já nečekal a nechal si vrátit peníze a vymazat údaje hned na začátku týdne. Pokud mi někdo říká že ve druhé půlce týdne dojde zpráva kdy dojde zboží... tak takového hňupa ze sebe nechat dělat nenechám, i kdyby byl rýč zadarmo. no=MTF

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 71.119 (?), 14.4.2012 23:02

Napsala jsem jim, že nechci vrátit peníze, že si počkám na to, až budou mít zavezené zboží. Jejech odpověď.

Je nám líto, ale přestože jsme urgovali další dodávky od firmy Fiskars, zboží nám nebylo dosud dodáno a ani nejsme schopni odhadnout, kdy nám firma Fiskars zboží dodá. V tuto chvíli se naše plnění (tedy dodání zboží) stalo nemožným a naše povinnost dodat zboží ze zákona zanikla. Z tohoto důvodu jsme přistoupili ke kroku vrátit Vám zaplacené peníze včetně 33% kompenzace jako vyjádření dobré vůle.

Ještě jednou se Vám za vzniklé potíže omlouváme.

S pozdravem

Petr Fatka

Mountfield a.s.

Hledala jsme po netu, žádná pevná doba dodání zboží není, záleží na dohodě, nesmí překlačovat dobu obvyklou. Na faltuře je napsáno, že zboží bude dodáno v dohodnutém termínu. Žádný dohodnut nebyl, znovu jsme jim odpověděla, že si počkám na závoz a peníze zpět nechci. A že pokud spolupráci s f. Fiskar ukončují, chci písemné vyjádření a kopii této dohody. 

Pokud Mountfild vrátí peníze a přídá 1/3, pořád na tom bude lépe, než kdyby doobjednal nové zboží u Fiskarsu za plné ceny a pak je musel prodat za 1/3. Jsou to pěkní vy...

Jsem zvědavá, co odpoví.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Wimpi - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (2112) - 200.122 (?), 15.4.2012 0:52

Odpoví Vám, slušně a stručně, že nejsou povinni Vám zboží dodat, neboť třetí strana nedodržela smluvní závazky. Odkážou vás na všeobecné obchodní podmínky své firmy, kde to mají ošetřeno. Žádnou kopii o ukončení spolupráce s firmou Fiskars Vám nepošlou, neboť na to nemáte zákonný nárok. A protože jste odmítla nabízenou finanční kompenzaci, tak vám bude vrácena pouze vámi uhrazená záloha na zboží.  Pokud máte čas a náladu, můžete se o svoji sekerku či hrábě začít soudit, ale neuspějete. To je celé.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.205 (?), 20.4.2012 15:12

Vloni jsem řešil podobnou situaci s jedním hobby řetězcem. Objednané zboží jsem v akci zaplatil a 4 měsíce marně čekal. Jednalo se o palivo, které samozřejmě díky již probíhající topné sezóně vzrostlo na ceně.  Poměrně arogantně mi nabídli neadekvátní náhradu o kterou jsem nestál a tak jsem souhlasíl s vrácením pěněz. Palivo jsem si koupil jinde za podstatně vyšší cenu. Pak jsem jim na prodejnu doručil dopis, kde jsem žádal o doplacení rozdílu (cca 5000 Kč). Dle § 613 obč. zák. odstoupením od smlouvy není dotčeno právo na náhradu škody. Nečekal jsem kladnou odpověď, ale asi 14 dní mi přišel email z centrály, kde se mi omlouvali a peníze poslali na účet. Za pár dní se mi ozval i ředitel příslušné pobočky a velice se omlouval. Nejsem právník a tak nevím, jestli se náhodou tím vrácením pár korun navíc nebrání před obdobným postupem. Budou mít někde ošetřeno, že přijetím 33% navíc ze zaplacené částky se vzdáváte náhrady škody. Chytře tam mají i ty termíny zaregistrování, pak pošlou složenku, aby lidi neměli moc času. Já si u nich objednal rýč, zaplatil jsem 450 Kč, dostanu 600 Kč, ale nejlevněji na internetu ho seženu za 900 Kč + poštovné.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Mr Bigggg - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3262) - 5.149 (?), 20.4.2012 15:59

Nechci dělat reklamu, ale zde na této stránce je firma, která prodává výrobky Fiskars přes intenet. Těch 900 Kč + poštovné jsem tam u žádného typu nenašel.Možná za těch 600,- Kč koupíte právě to co jste chtěl.

                Mr Big

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.145 (?), 20.4.2012 18:21

Já jsem koupila včera rýč Fiskars v obyčejném železářství v Týnci nad Labem za 680 Kč... dnes jsme jej "pokřtili" a dělá se s ním úžasně.

To, co jinde koupíte levně, prodává Mountfield "v akci"...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.205 (?), 21.4.2012 13:19

Jedná se o ErgoPlus Rýč zahradní rovný

Obyčejný Fiskars Ergonomic mám několik let a tento druhý jsem chtěl pro manželku, aby jsme se o něj neprali.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 160.145 (?), 21.4.2012 20:33

Ne, koupili jsme Rýč ErgoComfort špičatý.

Se špičatým se dělá podstatně líp, jak s rovným..dnes jsme s ním vykopávali 5 obrovských rybízů... měla jsem strach že se rýč ohne, protože jsme mu dali řádně zabrat... ale šlo to dobře, rýč nepovolil...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 232.205 (?), 22.4.2012 11:32

Jestli je vhodnější rýč špičaty nebo rovný, záleží na tom, k čemu nářadí používáte a jakou máte půdu. Já chtěl jen říct, že jsem měl objednaný rýč jiné kategorie, než který jste koupila Vy. Fiskars má 3 řady rýčů. ErgoComfort, Ergonomic a ErgoPlus. A mezi těmito řadami jsou podstatné cenové rozdíly. Rýč Ergonomic vlastním několik let a jsem naprosto spokojen. Jelikož byl rýč ErgoPlus za cenu 450,- dal jsem přednost jemu, protože by měl být vyroben s podstatně kvalitnějšího materiálu. Momentálně se tento typ rýče dá sehnat na netu kolem 850 Kč, takže ta cena byla opravdu dobrá. Zkušenost mám ještě s vidlemi ErgoComfort, které ohnula má babička při běžném rytí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 71.119 (?), 27.4.2012 23:21

Také jsme už někdena netu našla, že nedodáním zboží máte nárok na náhradu v plné výši. Ale nejsem právník, tak nevím.

Já jim e-mailem napsala, že si nepřeji vrátit zboží, že si počkám na jeho dodání. Nejdříve odpověděli, že mi musejí vrátit peníze, protože již uplynula zákonem stanovená doba dodání zboží. Tak jsme jim napsala, že žádná pevně stanovená doba zákonem daná není a na faktuře je napsáno, že po dohodě (a že jsme si žádný konktrétní termín nedohodla). Tak mi odpověděli, že mé přání respektují, peníze mi tedy posílat nebudou a mohu si počkat na zavezení zobží na prodejnu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
m3f - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5577) - 242.167 (?), 15.4.2012 7:59

Ještě alespoň jednou by zákazníci do prodejen měli vstoupit a požadovat vymazání svých osobních údajů z databází. Já nečekal a nechal si vrátit peníze a vymazat údaje hned na začátku týdne. Pokud mi někdo říká že ve druhé půlce týdne dojde zpráva kdy dojde zboží... tak takového hňupa ze sebe nechat dělat nenechám, i kdyby byl rýč zadarmo. no=MTF

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Kouří do místnosti29.5.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.5.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika