Motorová pila Dolmar PS 5105C



host - 170.25 (?)
9.4.2024 19:22

Františku, přidat druhé těsnění bylo správné řešení.To frézování pístu je blbost.Ale je tu ještě další problém, který těžký start způsobuje, a tím je startovací šňůra.Ta musí být na startovací kladce těsně navinuta a na co největším průměru kladky.Průměr kladky dělá delší páku která snáz překoná odpor komprese.Šňůra se časem vytáhne a zmenší svůj průměr a tím neobtočí celý průměr kladky.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 170.25 (?), 9.4.2024 19:04

Františku, přidat těsnění pod válec je nejjednoduší způsob, jak ulehčit startování.Frézování pístu je naprostá blbost.Ale je třeba se věnovat i jinému problému, a tím je startovací šňůra.Ta musí být na startovací kladku navinuta těsně a na co největší průměr té kladky.Průměr dělá tu délku páky, která působí na motor, a čím delší páka, tím lehčí překonání komprese.Časem se šnůra natáhne a ovine menší průměr kladky a tím jde komprese hůře překonat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 170.25 (?), 9.4.2024 19:22

Františku, přidat druhé těsnění bylo správné řešení.To frézování pístu je blbost.Ale je tu ještě další problém, který těžký start způsobuje, a tím je startovací šňůra.Ta musí být na startovací kladce těsně navinuta a na co největším průměru kladky.Průměr kladky dělá delší páku která snáz překoná odpor komprese.Šňůra se časem vytáhne a zmenší svůj průměr a tím neobtočí celý průměr kladky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 214.130 (?), 10.4.2024 12:11

Nechal bych na každém, at si to udělá podle svého. Poradit mi dkázal jen Jaro Š.,proč kritizovat jeho způsob, když měl možnost to tak udělat a kromě toho dodělal i dek. ventil, což už musí být ůplně super startování. Zajímalo by mě, proč někdy při startování této studené motorovky blafne při prvním zatažení a jindy musím zatáhnout i 6x, než se načerpá benzín a blafne.František

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 77.82 (?), 21.4.2024 0:25

Toto robí občas aj mne. Pravdepodobne to spôsobuje digitálne zapalovanie. Môj tip: pred studeným štartovaním povolte uzáver paliva a následne dotiahnite, potom trochu zatraste pílou tj. zvyši ta mierne tlak v nádrži. Toto občas pomáha. Niekedy tento jav môže spôsobovať aj veľmi malá netesnosť ihly karburátora. Jaro Š.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika