Husqvarna 359 podtlak v nadrži



Stránky: 1,  2   
host - 236.138 (?) 
1.3.2016 23:21, zobrazeno: 15009x

Prosím o radu! Mám HQ 359 když ji nastartuju chvíli jde a pak zhasne. Povolím víčko a zase jde. Myslím, že se dělá v nádrži podtlak ale palivový filtr je nový a víčkem ani tím sítkem na odvzdušnění to není!! Tak já už nevím. Martin

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 46.89 (?), 2.3.2016 7:34
Jak jste zjistil, že odvzdušněním to není?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 231.162 (?), 2.3.2016 7:40

šel jste po tom správně, ale výsledek je špatně, jasně víte, že nemá vzduch, tak těch možností moc není, začněte znova a lépe

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 134.52 (?), 3.3.2016 6:04

Zdravím, na pravé straně nádrže, proti levému hornímu pružinovému silentbloku je zavzdušňovací ventil. Je to takový "acylpirin" z porézního plastu, zasunutý do otvoru na pravé straně nádrže nahoře z boku. Časem se zanese a nepropouští vzduch, regenerace není možná, vyměnit za nový. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 134.52 (?), 3.3.2016 6:08

Zdravím, ještě otázka: Čas do zhasnutí motoru je vždy stejný nebo podobný, nebo se s vyprazdňováním nádrže prodlužuje? Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 32.218 (?), 4.3.2016 19:16
Ahoj Staniku, z předešlých článků jsem si už všimnul, ze si na pilky machr. Vůbec mi ti nejde do hlavy, samozrejme o tom spuntiku vím, měl jsem ho vydelany, dokonce i rozdelany. Ale kdyz spuntik mám oddelany, mělo by to jít. Máš pravdu, čím míň benzínu v nádrži, tim delší dobu to vydrží. Když povolim vycko, tak to taky jde a když pilu položim na bok tak to taky jde. Vyckem to asi taky není, zkoušel jsem vyměnit z olejove nádrže a výsledek byl ten sám. Jinak všechny cesty k ovzdusneni mám profoukle a funkční. Je to taková Akta X:-). Spoléhám na tebe
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 41.8 (?), 5.3.2016 7:04

Zdravím, zkontroluj stav napojení sacího hrdla karburátoru na přírubu válce. Hlavně domačkni spodní část hrdla k válci v místě kde je napojena impulzní hadička, tu zkontroluj také. V hrdle karburátoru právě v tomto místě je takový "čudlík", který je nasunut do kónického otvoru v přírubě válce a tam právě bývá velmi často u těchto pil netěsnost. Tím pádem nefunguje správně membránové čerpadlo v karburátoru. Pokud se po dotlačení spodní části hrdla k přírubě válce stav zlepší, tak je to stejně na výměnu hrdla. Sací trubka (hrdlo) má číslo dílu 503 92 87-1. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 36.22 (?), 5.3.2016 9:32
Základní servisní úkony s dopravou paliva, jako výměna palivového filtru, kontrola odvzdušnění, vyčištění sítka v karburátoru, dotažení šroubů, nepoškození palivové hadičky by měla obsluha zvládat a poznat, kdy je problém. Složitější jsou pro servis, neboť nesprávnou opravou může dojít k daleko závažnějším závadám.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 35.70 (?), 5.3.2016 11:24
Zdravím Staniku udělal jsem vše co jsi mi poradil vše se mě zdálo v pořádku vše sedělo jak ma hadicka také v pořádku.problém je ale stále stejný.chci se tě prosím zeptat jak se oddelava ta priruba musím přitom sundat i válec?viděl jsem že tam je nějaká objimka tu jsem rozepl ale vydelat to nešlo.nejde mi ale do hlavy když sundam vicko nebo dám pilu na bok ze to jde.přitom když sundam to sitko z odvzdusneni tak by to mělo šlapat také když v nádrži není žádný podtlak?
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 41.8 (?), 5.3.2016 12:37

Zdravím, vše nasvědčuje tomu, že nefunguje (nebo jen velmi omezeně) čerpání paliva. Pokud chceš demontovat sací hrdlo, tak nejprve od zadu demontuj držák vzd.filtru, pak karburátor, pak tu tmavězelenou bakelitovou přírubu karburátoru a jsi na sacím hrdle. Pro snadnou demontáž sacího hrdla (ta se Ti ještě podaří i bez demontáže válce) ale montáž bez sejmutí válce je nemožná. Malá rada: Pořádě domačkni po celém obvodu sací hrdlo na přírubu válce. Teď to hlavní, do toho otvoru v sacím hrdle zespoda, kam ústí impulzní hadička zasuň malý kousek kovové trubičky (stačí 5mm) tak aby rozepřela ten "dudlík" uvnitř v kónickém otvoru válce. Tím se provizorně utěsní v tomto místě impulzní trakt. Já na to používám kousek dutého měděného nýtku. Pokud se stav zlepší, tak sháněj sací hrdlo. Jak jsi si jistý, že je karburátor v pořádku? To je základ před dalším bádáním. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika