Dolmar 420 vždy po pár sekundách chcípne



Jimm22 - (9) - 115.250 (?)
16.9.2016 16:57

ok, pohledám servis Dolmaru a uvidím co mi řeknou

Jinak benzín byl novej, ještě před rokem a půl řezala parádně, teď ju vytáhnu na pár větví a tohle

díky za rady, vlákno jsem přečetl a jestli jsem to pochopil správně, tak je špatně něco v karburátoru, membrány, jehla,... a nebo taky něco úplně jinýho :)

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
Jimm22 - (9) - 115.250 (?), 15.9.2016 17:32, zobrazeno: 66297x

Zdravím odborníky,

než s tím poletím do servisu, tak se ptám tady. Pila je stará 5 let a najednou začala blbnout, jde špatně nastartovat a vždy po pár sekundách chcípne. 

Jde s tím něco udělat doma? Třeba vyčistit filtry, seřídit otočením šroubku... :)  do motoru nepolezu

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 15.9.2016 17:50

utekajte vyčistiť filtre (palivový a vzduchový) a príďte napísať, či to pomohlo. keď nie, tak v karburátore môže byť nejaká špina, prípadne palivová hadička niekde stlačená.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Jimm22 - (9) - 115.250 (?), 15.9.2016 18:08

vzduchovej jsem dnes vyčistil, zlepšení žádné. Palivový je prosím kde? 

Zítra udělám pár fotek a dám je sem, zatím díky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
bunny - Zlatý Zahrádkář .Zlatý Zahrádkář. (813) - 67.176 (?), 15.9.2016 18:14

v nádrži palivovej na konci hadičky. skúste ešte toto :) potom ešte špina v karburátore, možno sviečka a tým moje rady "odborníka" končia :D

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 180.130 (?), 16.9.2016 4:52

Palivový filtr se nečistí, ten se musí vyměnit. Podle popisu to vypadá na nejčastější problém u Dolmaru viz. zde. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 57.166 (?), 16.9.2016 6:15

Jo jo problém nejen dolmarů vytáhnout pilu po dlouhý době ze skříně a eště ze starým benzínem. Skočte s tym k doktorovi s karbecem na ultrazvuk a možná svíčka.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 140.156 (?), 16.9.2016 16:21

Spíš je to problém současných benzínů - z biosložek se uvolňuje "pryskyřice" a umí to zalepit všelicos, hlavně filtr paliva a trysky v karburátoru...

Před uložením na delší dobu vyjet do sucha, bezín bez biosložek (některé vysokooktanové benzíny), od věci na občasné použití vůbec není Aspen...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
Jimm22 - (9) - 115.250 (?), 16.9.2016 16:57

ok, pohledám servis Dolmaru a uvidím co mi řeknou

Jinak benzín byl novej, ještě před rokem a půl řezala parádně, teď ju vytáhnu na pár větví a tohle

díky za rady, vlákno jsem přečetl a jestli jsem to pochopil správně, tak je špatně něco v karburátoru, membrány, jehla,... a nebo taky něco úplně jinýho :)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 38.59 (?), 16.9.2016 20:14

Karburátor vyčistí v každém servisu. Podle toho, co píšete, je problém v dodávce paliva do motoru z karburátoru. Nemyslím si, že je tak zanesený palivový filtr. Je potřeba vyčistit karburátor. Starý benzín je dnes velký problém. Je lépe během uložení několikrát nastartovat a před použitím doplnit čerstvé palivo. Aspen na dlouhé odstavení není příliš vhodný, stane se z něho těžko zápalné palivo. Víceoktanové benzíny nejsou vhodné a 100 okt. Verva vůbec ne. Pozor na to, je problém s reklamací motoru. Stačí 95 benzín a dodržet dobu skladování jak benzínu, tak hotové směsi. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 17.148 (?), 16.9.2016 21:40
Orientačná skúška upchatie palivového filtra je veľmi jednoduchá. Ručná pumpička je podtlaková a je na výstupe karburátora. Keď pár krát potláčate tak sa musí do cca 2 sekúnd vrátiť klobúčik späť do vypuklého stavu. Na Dolmaroch občas odchádzajú zapaľovania niekedy sa to prejaví práve takto. 100 oktánový benzín naopak odporúčam. Aj keď píla z neho nevyužije takmer nič navyše od 95, tak 100 má podstatne menej biozložky a viac aditív na mazanie a tvorí aj menej karbónu. Ja dlhodobo používam SHELL Racing 100 + VIF SUPER BENZÍN ADITIV + DOLMAR syntetický zelený olej v pomere 1:45 a nikdy som takéto problémy riešiť nemusel. Zmes minúť do 2 mesiacov inak vyliať napr. do kosačky /tá je 4T a jej to nevadí/. Aj keď pracujem s pílami len nárazovo, tak dostanú poriadne zabrať napr. veľa pozdĺžnych rezov, veľké priemery a pod. Ohl. reklamácie chcel by som vedieť kto a ako zistí aký benzín/ koľko oktánový tam bol/ Jaro Š.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika