Wolf-garten Expert 92.160 H



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 47.164 (?) 
9.6.2014 16:12
Také používám Mann W77.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 135.112 (?), 16.4.2014 23:57

Zdravím,

traktor jsem koupil v srpnu 2012, doposud v provozu cca 34 mth. Zadny technicky problem, vse funguje jak ma. Sekam cca 5.000 m2 rovinate zahrady. Co se tyka sekani jak prerostle a huste travy, mokrejsi, bezne narostle, tak nemam pripominky. Traktor si se vsim lehce poradi - je jedno jestli je trava vic narostla a hustejsi, proste ji bez jakehokoliv zavahani poseka a posbira. Samozrejme, kdyz mi z nejakeho duvodu utekla optimalni vyska travy na sekani a musel jsem sekat uz vysokou a hustejsi travu, tak jsem to naporpve posekal na co nejvyse. Co se tedy tyka sekani, tak jen same pozitivni zkusenosti. Nicmene je to muj prvni zahradni traktor, takze nemam s cim srovnavat. Koupil jsem traktor relativne po rychlem rozhodovani, neb je dle meho dost bytelny, ma dvouvalec a ND by meli take byt bez problemu bez nutnosti vse kupovat u MTF, nebot by to mel byt dle vse jen cervene nalakovany CubCadet, nekdo tady psal i konkretni typ. Jedine co se musi hlidat je vcasne vysypani kose, nebot kdyz se to prezene, tak se tunel ucpe. Konkurence resi vyhozovy tunel jako jednu "plastovou rouru", ktera ma vetsi svetlost nez vyh.tunel u Wolfa - prijde mi reseni konkurence lepsi. Wolf tam ma jeste zasouvaci desku, kvuli jednoduchemu cisteni pri upcani tunelu, no nevim, normalne se to neucpava, lepsi by byla! roura" v celku, aby vzadu nebyla dira. A jedinou vylozene vytku mam k objemu kose, respektive k tomu jak "nizko" je umisteny otvor vyhozoveho tunelu na zadku traktoru. Myslim ze konkurence ma vyhozovy tunel o neco vyse - blize k horni hrane kose, takze se da kos asi vice naplnit - vice vyuzit jeho objem. Vzhledem k sekacimu vykonu by traktoru slusel o neco vetsi kos.

M.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 49.17 (?), 8.6.2014 7:18

Pro pripadne hledace toho co koupit a co ne, muzu potvrdit Vase pozitivni slova na adresu tohoto traktoru.

Absolvoval s nami celou lonskou (narocnou) seznou, behem niz na tacho natocil skoro 60 hodin. Vetsina z toho clenite a casto svazite terenni podminky, husty tuhy plevel, casto preroste porosty. Vsechno zvladl bez jakekoliv zavady, i kdyz byl mnohorkat trefen nejaky skryty balvan, nebo byl porost tak vysoky a husty, se nebyl po noze pruchozi.

Pravdu dite i v drobnych nedostatcich, pricpavani se pri prerostlem a hustem porostu obcas nastane, ale lze to rychle vyresit - zacatek tunelu lze nahmatat zpod tratkoru celkem snadno. Pricitiam to tomu, co s nim obcas sekame. Pri dobre nabrousenych nozich a spravnych otackach a ne prehnane rychle jizde se ucpava minimlane, nam se nevic cpal po znacnem ztupeni a zkriveni nozu (sekal stale a stejne dobre, jen to vyfoukavani nahoru do kose to poznamenalo). Po srovnani a nabrouseni nozu opet bez problemu.

Co se puvodu tyka, je to z nemecke tovarny MTD, ktera verzi tohoto modelu vyrabi jak pro sebe, tak pro WG, tak pro Cub Cadet. Lisi se v pomeru pouziteho plastu a kovu, jeho bytelnosti (napr. prevodova ramena rizeni), pouzite hydroprevodovce a samozrejme motorech, v tomto je 2-valec Kawasaki). WG a Cub Cadet se opravdu lisi jen minimalne, verze MTD je trosku usporne pojata. Pokud clovek u tohoto traktoru vychyta v MTF akci a poridi ho mezi 50-60 tisici, je to vyborna investice. V tomto pripade totiz neni ta "cena pred slevou" u Mounfiteldu obvykly dvojnasobek na efekt, ale blizi se skutecne oficialni cene importera (overovano vice zdroji) a i cenam, za jake se tento trakfor prodava jinde v Evrope. Z vlastni zkusenosti muzu potvrdit, ze provedenim, vykonem a bytelnosti opravdu patri do tohoto top segmentu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 210.124 (?), 2.6.2014 18:42

Zdravím všechny Experťáky,

mám zkušenost s pneu na tento traktor. Ta zadní stojí u MTF 2.350,- Kč. Ptal jsem se i u prodejce pneu a tam to bylo ještě "lepší"  3.000,- Kč. No za tu cenu jsou dvě dobré pneu na běžný auťák.  Máte někdo typ na příznivější cenu?

Dík za odpověď Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 49.17 (?), 8.6.2014 0:20

Tak to Ti nezavidim a obavam se, ze krome prime objedavky nejake pochybne alternativy z Ciny moc neuspejes.

To uz bych radsi koupil original sipovy kola i s rafkama, ty bych nejspis dokazal zvenku privezt kolem 5500.- za obuty par primo na tohoto Wolfa / Cub Cadeta.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 210.178 (?), 14.7.2014 20:57

Zdravím, jakou máte spotřebu oleje? Od první výměny oleje v motoru (5Mh) mám najeto dalších 40 Mh a již jsem musel dolít. Připadá mě to brzo. Jak kdo to máte a kolik už máte celkem najeto Mh? S přibývajícím počtem Mh se to nějak mění, nebo zůstává stejné? Motor nekouří, pouze při použití sytiče, který ihned po startu zavírám.

Předem dík za odpovědi Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 210.118 (?), 16.8.2014 17:53

Zdravím, ještě k problému ovládání plynu. Někdo tady psal, že do polohy želva musí páku ještě domáčknout a bowden je v uchycení volný. Je to způsobeno tím, že v místě sevření konce bowdenu musí být odstraněn černý plášť (bužírka), ve které jinak bowden klouže. Je třeba celý držák páčky plynu vymontovat. Rukověť páčky se vytáhne po odstranění šroubku na jejím boku, pozor na matičku. Dále se opatrně odlepí samolepící štítek zajíc-želva. Pod ním jsou šrouby upevňující držák páčky. Při povolení šroubů pozor na podložený plech, pokud ho tam ještě máte (již se tady o něm také psalo) když spadne až do žacího ústrojí, je dobře jej vyndat. Je lepší vyndat nádrž (dva šrouby nad ní a odklopit držák). Odpojit hadičku před filtrem a vypustit benzín. Ven jde nádrž dobře, zpět hůř. Po vymontování držáku i s bowdenem odříznout bužírku na konci a zmačknout bowden do držáku. Mně se to podařilo velkými SIKO kleštěmi každou stranu úchytu zvlášť. Ještě před zamáčknutím jsem překontroloval obě krajní polohy plynu. Při poloze zajíc jsem musel uvolnit uchycení bowdenu u motoru a zatáhnout za bowden, aby šel plyn až na dorazový šroubek. Opačně na druhé straně na želvu založit do držáku bowden tak, aby poloha plynu byla na protějším šroubku. Prostě si s tím pohrát. Ještě je možné dát na bowden malý U třmen těsně před uchycení v držáku páčky plynu, aby nemohla tahat bowden za sebou. Použil jsem na to elektrikářskou VEKO svorku (3x16mm2) po odstranění izolantu (nezapomenout na rámeček proti roztažení), šroubek po dotažení zakápnout barvou proti uvolnění. Nyní jde páčka plynu lehce a obě krajní polohy jsou zřetelné.

Ještě bych dodal, že vlastním loňský model, nevím jak byl bowden uchycen u modelů v prvním roce výroby. Byl jsem se podívat na letošní modely a stejný šlendriján u montáže bowdenu pokračuje. Je tam sice zlepšení v tom, že na konci bowdenu je nalisováno plechové pouzdro s límcem, ale uchycení je opět přes bužírku. Takže šlendriján pokračuje, co dělá kontrola ve výrobě a co servis ten to musí vidět a odezva do výroby žádná?!

Dále při demontáži jsem si všiml, že hrana držáku páčky plynu je těsně na nádrži a dělá vibracemi do ní důlek, takže by tam byla brzy díra. Proto jsem opatrně (pozor na plast držáku) přihnul patky držáku, aby byla vůle mezi držákem a nádrží. Případně přihnout páčku plynu, aby nedrhla ve vybrání v panelu, nebo i zvětšit vybrání.

Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
Din - (7) - 55.92 (?), 12.1.2015 21:59

Ahoj. Zvažuji koupi tohoto traktoru, nyní je v MNF za dosažitelnou cenu... a zde sdílené rady se můžou hodit... Ale chci se zeptat, zda má někdo zkušenost s za traktorem taženým provzdušňovačem trávníku, který je v tom samém provedení nabízen více prodejci za několik tisíc... Zda pouze to,,prořezávání" trávníku má oproti klasické intenzivnější vertikutaci samostatným vertikutátorem praktický význam... Díky za odpovědi a Vaše zkušenosti... Zdeněk


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 210.9 (?), 30.5.2015 12:16

Zdravím DIN,

koncem února jste psal v jiné diskusi, že kupujete tento traktor. Zároveň jste si posteskl, že zde vázne diskuse.  Tak co kdybychom to zkusili zatím spolu, snad se další přidají. Jaké jsou vaše první zkušenosti s tímto strojem? Já ho mám již třetí sezonu a nějaké závady měl, doufám že už víc nebude. Petr                                                           

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Din - (7) - 55.92 (?), 31.5.2015 1:04

Takže první zkušenosti. Traktor Wolf Garten Expert 92.160H jsem koupil v letošní zimní akci v Mountfieldu za 65900,- Kč. Když se podíváte třeba na Heurece na jeho současné ceny a porovnáte, co za ty peníze pořídíte u jiných výrobců, vyjde výsledek jako ,,hodně muziky za rozumný peníz"... Traktor jsem vybíral rok se specifickými požadavky pro mou zahradu o rozloze cca 1500m2 + něco navíc, to znamená nerovný terén se záhonem a stromky, v jednom místě se svahem asi 25°. Vzhledem k nerovnostem jsem chtěl šířku sečení jen 92cm s výkyvným sekacím ústrojím, vybaveným antiskalpovacími kolečky, bytelnou konstrukci s masivní výkyvnou nápravou, hydrostatickou převodovku, sečení při couvání, široké větší pneumatiky, co největší rejd, výkonný kvalitní dvouválcový motor s tlakovým mazáním (má větší kroutící moment než jednoválec se stejným objemem) a s litinovými vložkami válců, ruční spínání žacího systému místo elektromagnetického... S traktorem jsem spokojen, pohodlně se ovládá, seká perfektně i vysokou hustou trávu s kopřivami a ucpávání výhozového otvoru jsem nezaznamenal... Šířka sečení je při mých terénních nerovnostech v kombinaci s výkyvným žacím ústrojím a antiskalpovacími kolečky optimální, nože přesně kopírují terén a bez této vychytávky by úprava trávníku vypadala o dost hůře... Konstrukce je očividně bytelná a i díky větším a širokým pneumatikám traktor na nerovnostech neposkakuje... Traktor má výbornou stabilitu - zkoušel jsem najet na svah s bočním náklonem a stroj rozhoupat, ale ani se nehnul...! Motor má kultivovaný chod s výkonovou rezervou a není na něm znát, zda jedu po rovině, či do kopce a to vážím 115 kg. Sympatická je objemná nádrž na benzín a velký rozsah nastavitelné výšky sečení... Wolf Garten Expert je společně s téměř identickým Cub Cadetem prémiovou značkou MTD, vyráběnou v Německu, jen ten Cub Cadet má jinou barvu a v této cenové relaci jednoválcový motor... Ještě k spínání žacího ústrojí - možná je to jen můj subjektivní pocit, ale preferuji ruční před pohodlnějším elektromagnetickým... V loňském roce jsem měl možnost popojet s několika málo traktory jiných výrobců a při elektromagnetickém způsobu spínání sečení mi připadá, že řemen, žací ústrojí i motor dostávají výrazně větší mechanický náraz, než při spouštění pákou... Za svůj stroj jsem dal na své možnosti hodně velkou částku, chci, aby mi dlouho vydržel, proto jsem zvolil k mechanice stroje přívětivější spouštění... Teď něco málo problémů - výrobce dodává prodejcům traktor k finálnímu složení v setu bez namazaných svislých čepů přední nápravy. Už to bylo v diskuzích zmíněné, že prodejce se při sestavení na namazání vykašle a čepy se můžou zadřít. Upozorňoval jsem na to při objednání v Mtf, slíbili, ale stejně nenamazali... Dejte si na to bacha...! Když začalo řízení tuhnout, vzal jsem včas ruční tlakovou maznici s vazelinou A00 a bylo po problému. Dále po chvíli provozu upadly dva ze čtyř hliníkových nýtů, držících plastové čelo nárazníku. Zbylé jsem odvrtal a dal tam čtyři nerezové šrouby s matkami... Nefunguje mechanický tempomat, to budu řešit až na podzim při garančce v rámci záruky. Aretace brzdy a tempomat by mohly být umístěny na uživatelsky přívětivějším místě, ale není to nějak závažný problém. Někomu může vadit větší váha koše, není plastový, ale bytelný plechový a vyžaduje trochu síly při manipulaci... Z indikátoru plného koše je někdy potřeba rukou shodit zbytek trávy, aby se vrátil do,,prázdné" polohy, ale to je prý i u jiných obdobných strojů... Jinak mě nic negativního nenapadá... Náhradní díly zatím neřeším, jen vím, že místo předraženého olejového filtru lze podle servisáků použít třeba filtr do Favorita... Do benzínu preventivně přidávám od začátku provozu přiměřené množství aditiva Flash Lube... Toho Wolfíka mám krátce, ale můžu ho jen doporučit. Je to skvělá mašinka a výsledek její práce mluví za vše...! V této značce jsou i různě ošizené levnější verze, ale je na každém, co chce a na co má, zda si může dovolit kupovat levné věci, nebo se nechá při výběru ovlivnit něčí agresivní reklamou... Za ty peníze, za jaké jsem svého Wolfíka získal, zřejmě nic lepšího v této kategorii neseženete...! Pokud jsem napsal něco nepřesně, nebo se podle Vás v něčem mýlím, zkuste mě prosím opravit... Od toho diskuze je... Din 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika