V první věc je vysušení stroje,,ale vyusušení stroje bez rozebrání je na nic. takže co nejvýc rozebrat a nechat usušit či vysušit PoZOR pal. filtr bych uš nepoužíval jde i oto jak dlouho byl stroj pod vodou jestly že díle podívám se do válce,, tak že sundám výfuk ,, jestliže válec není nák narušení ani známka po reznutí či korozi stroj pojede dál. záleží i na zapolování dlouho pod vodou zapalování má také slabost že se lechce propojí + a - a dojde k vyhoření zapalování také dochází odlepení části zapalování,,pak je nefunkční,, palyvová nádrž by mněla bít dukladně vyčištěna + s hadičkou a karburátorem karburátor se rozebere jen s jedné strany je tam vždy 1 šroub, dejte pozor na membránu nesmí se roztrhnout,,nikdy bívá přilepená. pod membránou najdete sítko to profoukněte a vyčištěte tam se usazuje nejvíce bordelu. vše si pamatujte at to mužete i smontovat spět. Na elektrická stroje je to horší tam se musí také část rozebrat a vysušit tam je koroze ale silnější a zanechá věčí škody v první věci bych naštívyl servis a nechat stroj skontrolovat v případě jim i na hlásit že byl pod vodou počítejte s tím že s 50 procent stoj ož není použitelní,, u motorových srtoju se dá hodně zachránít ale elektrika a voda nejsou přátelé.