Vari - motor GCV160 nebo GCV190?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 72.218 (?) 
12.6.2015 4:09

To rozhodně nelze. Motor na této sekačce od GGP má lehký setrvák a brzdu - na vari je potřeba verze N2E8 s těžkým setrvákem, mechanickým sytičem a volnoběhem. Pokud se nemýlím, aktuálně tento motor na sekačkách od GGP postrádá i ovládání otáček páčkou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 178.9 (?), 12.6.2015 6:31
Motor ze sekačky jsem předělal na Vari, jenomže je v to tak pro technického nadšence. Zmíněné se dá překonat. Regulaci plynu, sytič na motoru ovládání na motoru je a tohle si doděláte lankem s páčkou, setrvák částečně nahradí spojka, o které tu však není zmínka. Není tu zmínka o dlouhé klikovce, jež má ukončení na nůž a Vy potřebujete na jejím zkráceném konci spojku. Na motor potřebujete přírubu, na nasazení na převodovky Vari a na přírubu přišroubovat řídítka. Spojka se na zkrácenou klikovku musí dát jiná, není na kužel, její uchycení je sevřením. Motor GCV ze sekačky mám předělaný, není však jak čtete jenom tak si říct předělám na Vari. Ideál je si předělat vadný z Vari, místo něj ze sekačky a ne všecko shánět.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.116 (?), 12.6.2015 7:08

Všechno jde, když se chce, ale užitné vlatnosti budou někde úplně jinde a je otázka, kolik stojí Váš čas. Nadšenci stačí bůra na hodinu práce, ale šetřílka by to značně překvapilo, že dodatečné náklady odečtené od cenového rozdílu obou motorů se blíží nule a po vydělení poštem hodin dávají zhruba stovky halířů na hodinu práce.

Když pak čtete názory na "tankový rajčák" a dostanete ještě něco méně operatiního...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 12.6.2015 8:04
A co rotávátorujete, že se dusí? Motor jsem v rotátoru udusil, že prokluzla spojka jenom na staré trubce v zemi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 12.6.2015 8:11

pán, nyní xxx.xxx.10.131, má už druhou sestavu od Vari a furt není spokojený s tím, jak mu to funguje. No ta předělávka s lehkým setrvákem asi bude mít ještě více záhadných "negativ" a pro mnohé bude za hranicí použitelnosti. angry JaFiKo

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6491) - 9.135 (?), 16.6.2015 7:45

Mně osobně je tedy počet setrvačníků na GCV šumák.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 24.6.2015 10:36
Na rozjezd a další jízdu má velký vliv stav spojky, hrnku bubnu spojky a souosost hřídelí, tj vystředění motoru na přírubě. Spojka musí být přesně ve středu hrnku, jináč prokluzuje a malotraktor strácí tah. Pro pána, který se nemůže rozjet.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 104.240 (?), 24.6.2015 20:08
Člověče co to píšete za pohádky. Centrování spojky je dáno konstrukcí samotného stroje. Jak se rozjet, pán velice dobře ví. Ale někdo si myslí, že se stroj rozjede pouze toužebným přáním. Je třeba na tyto skutečnosti upozornit. Prohlédněte si videa, na kterých je mašinka poháněna 4T motorem. Až si je prohlédnete, tak můžete vložit příspěvek se svým zjištěním. Je třeba se koukat s otevřenýma očima, bez emočních klapek.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.167 (?), 24.6.2015 20:48
Emoční klapky aha a proč teda je v manuálu GCV napsáno, že vystředění příruby dělá servis.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 84.22 (?), 24.6.2015 20:59

Zdravím, středění spojky je důležitá a naprosto opomíjená záležitost. Špatně vystředěná spojka odlamuje misky spojky, při rozjíždění stroj poškubává a samozřejmě se zde tímto maří výkon motoru. Pokud někdy povolíte přírubu od motoru, tak je třeba jí přišroubovat k motoru naprosto soustředně s osou motoru. Na toto středění se používá přípravek. Standa. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika