Vari - motor GCV160 nebo GCV190?



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                  
host - 181.162 (?) 
13.6.2015 7:06

Doporučuji vám prostudovat na netu vztahy mezi krouticím momentem a výkonem, najdete zde, nebo autorevue.cz, nebo tipcars.com a další jiné. Šikovně se s těmito veličinami šachuje a ve výsledku je zájemce zkamán, o to víc když už měl něco podobného s jiným motorem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.116 (?), 13.6.2015 7:58

K otázce vztahu DSK317 a MTP320 je to tak, že DSK vyrobené po roce 1992 jsou vždy v Libici nad Cidlinou (tj. originál Mepol & Vari).

MTPxxx jspu stejně jako Dakr a jiné vyráběny jinde. Rozměrově většinou stejné 1:1 (zaměnitelné), ale výrobní technologie může být odlišná (pevnost zubů, houževnatost jádra, bronzová futra,...). Ceny jsou obdobné, ale nesmíte s tím... 123

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 11.107 (?), 13.6.2015 11:52

Kromě typových označení nesedí nic. Vůbec nezohladňujete třeba "náplň" převodovky, která se vyráběla zase jinde atd atd. Je to stejné jako tvrzení  "Vari vyráběla" motory".

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 100.145 (?), 6.7.2015 11:38
Projektant a technolog se zdravým rozumem, navrhnou vhodné materiály a jejich zpracování. Je úplně jedno kde, jestli v Libicích, Hranicích, nebo Prakovcích. Materiály mohou být s různým označení, ale výsledek by měl být přibližně stejný. Výrazné prodloužení, nebo zkrácení doby použitelnosti, by se mělo projevit na ceně, což v konkurenčním boji, nemusí být pravda.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika