Vari Honda GSV tarokuje



host - 52.72 (?)
30.6.2016 23:07

Ješte snad, čím to prostřikujete?VD?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                  
host - 52.72 (?), 30.6.2016 23:07

Ješte snad, čím to prostřikujete?VD?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 207.57 (?), 30.6.2016 23:47

:D :D kupte si někde v autodílech čistič na karburátory 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 207.57 (?), 30.6.2016 23:48

ve spreji ;) 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 84.190 (?), 1.7.2016 8:20 Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 52.72 (?), 6.7.2016 14:49

Tak jsem ted sundal karbec, a je tu tryska na perku a pod ní je zašroubován šroubek až na doraz bez pružinky, taky ho mám vytočit?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 147.46 (?), 1.7.2016 3:26

Jak a kde se kupuje kvalitní benal? Jak se dá, vůbec kvalitní benal poznat? Neměl by být benal za ty prachy v kategorii „extra pure“?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 19.107 (?), 1.7.2016 6:42
Dobrý den, nevšmil jsem si, že uvádíte, od kdy se problém projevil. Zda po zimním odstavení, nebo po krátké době. Po zimě je problém způsoben ucpáním gelovými usazeninami hlavní trysky a změnou směsi při zatížení motoru. Po krátké době nečistotou v palivovém systému a zpravidla stačí trysku vyčistit žíní, nebo něčím co není kovové a profouknout. Používejte stabilizátor paliva, zejména před delším odstavením stroje. Po krátké době může být problém také v mechanice ovládání karburátoru i regulátoru otáček. Tato problematika je další část popisu motoru a jeho funkce. Mechanický problém na vnějšįch částech motoru je zpravidla způsoben úderem do motoru, zachycením o něco, necitlivým zacházením s motorem během výměny převodovek, o větve a pod.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 9.6 (?), 6.7.2016 18:55

Používat stabilizátor akorát oddaluje problémy s karburací a neodstraní je. Zcela zásadní a důležité je vždy před odstavením motoru zavřít přívod paliva a motor nechat běžet tak dlouho, dokud nezhasne nedostatkem benzínu. To je jediný recept, který zaručí, že Vám GSVčko bude běhat stále a bez jediné potíže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 105.167 (?), 6.7.2016 20:07
No snad je to vtip😂. Stabilizátor problémům předchází a dokonce dokáže rozpustit kaly z eko srajd. Vyjet do sucha je chyba. Uschnout nečistoty, odlepí se a hurá na ultrazvuk.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 9.6 (?), 6.7.2016 20:20

Motor Honda GCV jsem provozoval na sekačce 4 roky a přesně takto jsem to prováděl. Vždy bylo vyjeto do sucha a problém s karburací nenastal ani jednou. Stabilizátor neumí rozpouštět usazenou biosložku, to je nesmysl. Jediné co umí, to je bránit rychlé degradaci benzínu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika