Vari Honda GSV tarokuje



host - 9.6 (?)
6.7.2016 20:20

Motor Honda GCV jsem provozoval na sekačce 4 roky a přesně takto jsem to prováděl. Vždy bylo vyjeto do sucha a problém s karburací nenastal ani jednou. Stabilizátor neumí rozpouštět usazenou biosložku, to je nesmysl. Jediné co umí, to je bránit rychlé degradaci benzínu.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                  
host - 52.72 (?), 30.6.2016 23:07

Ješte snad, čím to prostřikujete?VD?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 207.57 (?), 30.6.2016 23:47

:D :D kupte si někde v autodílech čistič na karburátory 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 207.57 (?), 30.6.2016 23:48

ve spreji ;) 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 84.190 (?), 1.7.2016 8:20 Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 52.72 (?), 6.7.2016 14:49

Tak jsem ted sundal karbec, a je tu tryska na perku a pod ní je zašroubován šroubek až na doraz bez pružinky, taky ho mám vytočit?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 147.46 (?), 1.7.2016 3:26

Jak a kde se kupuje kvalitní benal? Jak se dá, vůbec kvalitní benal poznat? Neměl by být benal za ty prachy v kategorii „extra pure“?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 19.107 (?), 1.7.2016 6:42
Dobrý den, nevšmil jsem si, že uvádíte, od kdy se problém projevil. Zda po zimním odstavení, nebo po krátké době. Po zimě je problém způsoben ucpáním gelovými usazeninami hlavní trysky a změnou směsi při zatížení motoru. Po krátké době nečistotou v palivovém systému a zpravidla stačí trysku vyčistit žíní, nebo něčím co není kovové a profouknout. Používejte stabilizátor paliva, zejména před delším odstavením stroje. Po krátké době může být problém také v mechanice ovládání karburátoru i regulátoru otáček. Tato problematika je další část popisu motoru a jeho funkce. Mechanický problém na vnějšįch částech motoru je zpravidla způsoben úderem do motoru, zachycením o něco, necitlivým zacházením s motorem během výměny převodovek, o větve a pod.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 9.6 (?), 6.7.2016 18:55

Používat stabilizátor akorát oddaluje problémy s karburací a neodstraní je. Zcela zásadní a důležité je vždy před odstavením motoru zavřít přívod paliva a motor nechat běžet tak dlouho, dokud nezhasne nedostatkem benzínu. To je jediný recept, který zaručí, že Vám GSVčko bude běhat stále a bez jediné potíže.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 105.167 (?), 6.7.2016 20:07
No snad je to vtip😂. Stabilizátor problémům předchází a dokonce dokáže rozpustit kaly z eko srajd. Vyjet do sucha je chyba. Uschnout nečistoty, odlepí se a hurá na ultrazvuk.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 9.6 (?), 6.7.2016 20:20

Motor Honda GCV jsem provozoval na sekačce 4 roky a přesně takto jsem to prováděl. Vždy bylo vyjeto do sucha a problém s karburací nenastal ani jednou. Stabilizátor neumí rozpouštět usazenou biosložku, to je nesmysl. Jediné co umí, to je bránit rychlé degradaci benzínu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika