Vari



host - 11.107 (?)
11.9.2015 19:41

Motor Honda GXV 160 a GXV65 jedno jest. Označení 65 je označení Vari. Honda takový motor nezná. A vyšší výkon? Jo, když se zvednou otáčky na regulátoru, proč ne.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 9.6 (?), 10.9.2015 21:40

Já jsem zvědav na XP200, recenze zatím vypadají velmi dobře. Ale GXV 65 byl úplně nejvýkonnější motor co na VARI kdy byl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 39.74 (?), 10.9.2015 21:58
Motor se již zaběhl. Jezdím 6 km převýšení ca 200 m. První jízdy po opravě byly spíš z mé strany opatrnější, teď ho nešetřím. Táhne minimálně stejně, jako nový GXV 160. Porovnavá se snadno na stejné cestě na stejný kopec.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 35.29 (?), 10.9.2015 22:19
GXV65

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.107 (?), 11.9.2015 19:41

Motor Honda GXV 160 a GXV65 jedno jest. Označení 65 je označení Vari. Honda takový motor nezná. A vyšší výkon? Jo, když se zvednou otáčky na regulátoru, proč ne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
Standa_hk - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (5555) - 248.136 (?), 11.9.2015 21:18

Číslo 65 znamená desetinásobek výkonu v HP a toto označení je běžné u sekačkových motorů B&S, Tecumseh,... A tento výkon odpovídá současně nabízenému motoru Honda GSV 190.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 58.147 (?), 11.9.2015 22:37
Ano, GXV160 a GXV65 jsou stejné motory z pohledu výkonu. Na GXV65 jsou na štítku otáčky 3600/ min, tak se dá nastavit i GXV 160. Víc rozdílů je ve vývojové řadě GXV 160. První motory měly plechový kryt motoru i startování, jinou nádrž, jiný vzduchový filtr, jiné sání. Později se změnilo i uložení klikového hřídele, u spojky je mohutně dimenzované pouzdro místo ložiska, to zůstalo na straně startování. Odlitky skříní motorů jsou stejné, proto je možná záměna dílu s ložiskem, pouzdrem. Pozdější varianta nádrže má palivovou hadičku vyústěnou v upraveném sběrači, aby se palivový systém nezavzdušňoval během přelévání benzínu v poloprázdné nádrži. Současné GSV a GCV motory mají výborné parametry, Ovšem GXV profi se na Vari montoval asi už od r. 1994. V té době to byl velký kvalitativní skok Vari malotraktorů, nejednou jsem vysvětloval, co to mám za motor. Změny nastaly také na odstředivé spojce a klečích.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika