Sekačka Honda HRZ 536, nepravidelný chod motoru za studena



host - 16.87 (?)
5.8.2010 0:57
Tak jsem se dle očekávání na Honda.cz dočetl, že na poškození palivem se záruka nevztahuje. takže zůstává jen otázka za kolik to servis opraví. Opravdu si nemyslím, že jsem něco zanedbal, jelikož jsem si především o palivu do hondy přečetl spousty upozornění, že je na to citlivá. Asi jsem tedy s Hondou šáhl vedle... VN
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 16.87 (?), 3.8.2010 22:28, zobrazeno: 42164x
Dobrý den, mám sekačku Honda HRZ 536 C1 TDEA, u které mám následující problém: Za studena motor naskočí normálně se sytičem. Pak nechám chvilku motor běžet na sytič, tak 10 vteřin. Pak sytič vypnu a začnu sekat. Tento postup mi vždy fungoval. Nyní se mi stává, že otáčky motoru klesají a rostou, jako kdyby docházel benzín nebo když je studený motor. Musím počkat delší dobu, aby se motor ohřál. Ohřátý funguje OK. Poradí mi někdo, jak to seřídit? Existuje nějaká servisní příručka pro kutily? Myslím, že by seřízení karburátoru neměl být dle návodu problém, je-li to tato závada. Předem děkuji za rady a tipy. VN
Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 28.74 (?), 4.8.2010 8:31

Podle všeho je problém v úsadách z nekvalitního paliva uvnitř karburátoru.

Vzhledem k tomu, že šroub bohatosti směsi je zaplombovaný a jeho demontáž vyžaduje pečlivost (jinak dojde k jeho poškození a je potřeba koupit nový) a rovněž čištění je potřeba karburátor kompletně vyčistit - optimálně v ultrazvukové čističce, po předchozím mechanickém předčištění, je lepší toto nechat provést autorizovaný servis.

V horším případě je to na výměnu karburátoru. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 16.87 (?), 5.8.2010 0:31
děkuji za odpověď. Nejsem teda moc nadšen. Se sekačkou jsem sekal tak 7x. Bohužel jsem jí koupil v Polsku asi před rokem, tak bude asi problém s reklamací. Otázkou je, jestli se tato závada vztahuje na reklamci. Na kvalitu benzínu jsem si ale dával pozor. Kupoval jsem vždy u BENZINY natural 95, na zimu jsem ho vylil, a pak doléval nový. Stáří benzínu bylo max 6 týdnů. Nemáte představu, kolik tak stojí vyčištění popř. výměna karburátoru?Jestli se to vyplatí se zatěžovat jízdou do PL. Děkuji VN
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 16.87 (?), 5.8.2010 0:57
Tak jsem se dle očekávání na Honda.cz dočetl, že na poškození palivem se záruka nevztahuje. takže zůstává jen otázka za kolik to servis opraví. Opravdu si nemyslím, že jsem něco zanedbal, jelikož jsem si především o palivu do hondy přečetl spousty upozornění, že je na to citlivá. Asi jsem tedy s Hondou šáhl vedle... VN
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 92.120 (?), 5.8.2010 6:17

Cena by se měla pohybovat do 1000 Kč, každý si účtuje vlastní taxu, takže těžko říct.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
L. Radek - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (404) - 117.40 (?), 5.8.2010 10:35
Nemuzete se zlobit na Hondu. Vsechny nizkoemisni motory jsou citlive na náš český benzin. S B&S to bude za chvili to same. R.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 16.87 (?), 5.8.2010 23:00
Můžu se tedy zeptat, co s tím? Kupoval jsem benzín u BENZINY. Stáří benzínu nepřekročilo 2 měsíce. Co s tím mám jako uživatel dělat? Koupit si vždycky litr benzínu na jedno sekání a zbytek z nádrže nalít do kanálu a vypustit karburátor, protože další sekání bude za 2 týdny? Jakou benzínku pak vybrat? Nekoupím si čerstvý ale nekvalitní benzín? Nedají se použít nějaká aditiva? Bohužel musím říci, že se jako zákazník cítím podveden. Ke stroji jsem se choval slušně, benzín jsem nezanedbal a budu muset po několika sekáních řešit servis a smažit za to značné výdaje. Koupil jsem si Hondu, aby mi sloužila, protože měla být nejlepší. Takto to vypadá, že budu bohužel v servisu častým zákazníkem...
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
L. Radek - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (404) - 117.40 (?), 6.8.2010 19:16
Zkuste koupit benzin Aspen 4t v Husqvarně. Treba se to zlepší. Ja jsem take parkrat musel benzin vymenit. R.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 180.146 (?), 7.8.2010 8:11

Dobrý den,

měl bych dotaz k Aspenu 4t. Lze jej použivat i "preventivně" k "ošetření" palivové soustavy motoru? Nebo je výhodou pouze dlouhá životnost tohoto benzínu?

Díky. Pavel

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 157.179 (?), 7.8.2010 23:32

Nesmíte se zlobit na Hondu, ale na Benzinu. Vlastně ani ta za to nemůže. EU a naši přestavitelé nařídili přidávat do benzínu biosložky, které silně snižují jeho životnost. Před 10 lety jste koupil v létě kanystr benzínu a ještě v zimě jste s ním krmil sněhovou frézu. Dnes máte určitě v návodu napsáno, že nesmíte použít palivo starší než 30 dnů. A to jej ještě musíte po tu dobu skladovat v chladu, suchu a tmě, což v létě a v sekačce dost dobře nejde. Nejčerstvější benzín mívají pumpy s velkým obratem - u velkých obchodních center. Nebo použít vysokooktanový benzín (od 98 nahoru), ve kterém nejsou zmíněné biosložky. Motoru to neuškodí, jenom to víc stojí.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika