Přestavba MF70 na čtyřtakr



Stránky: 1,  2   
LiDr - (3) - 143.205 (?) 
28.5.2009 16:19, zobrazeno: 57177x
Dobrý den, chtěl bych vás požádat o radu s přestavbou MF70 na čtyřtakt. Je mi jedno jaký motor, ale osobně bych se přiklonil k motoru KAMA. Je to člověk schopen udělat doma sám na koleni, jaký motor a co k tomu anebo nevíte, kde by mi to no jihu Čech byly schopni udělat. Děkuji
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 153.202 (?), 28.5.2009 18:44

Gutbrod(to je firma, od ktorej bola kúpená licencia na MF 70) dodávala model MF 72 so švajčiarskym motorom MAG, najlacnejšie je si pozrieť sa na internete a nájsť takýto model. Bol to asi najvydarenejší štvortakt, ktorý sa montoval do MF-ky. Doviezol som takúto známemu s komunálnou kosou a od vtedy jeho starý Reform stojí v garáži...

Okrem toho sa montoval aj Robil EY 280, ale tieto sa veľmi radi zadierali napriek tomu, že im výroca udáva 100% svahovú dostupnosť.

mistik@laura.sk

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 248.78 (?), 28.5.2009 19:17
Na MF jsem namontoval motor KAMA KG 270 pruměr hřídele je 25 mm, takže tam sedí spojkový koš.Mezi motor a převodovku jsem nechal vytočit mezikus.je to úplně jiná práce, motor má 8 k a zvládáhravě i dvou bubnovku. Musel jsem zvednout i kleče.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
LiDr - (3) - 143.205 (?), 28.5.2009 19:50
Poprosil bych Vás ještě o nějaké informace k tomu mezikusu a jak je to řešeno z mazáním motoru a ovládáním otáček. Od dodavatele motoru KIPOR se mi před hodinou dostalo informace, že ovládat otáčky je možné pouze páčkou u motoru. Osobně se mi více líbí představa Subaru Robin EX, ale pokud se dívám na specifikace, tak průměr osy 25,4 má pouze EX27 no a ten má výkon 6,5kW - to se obávám, že to převodovka neudrží. Děkuji
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 248.78 (?), 28.5.2009 20:21
motor má vlastní mazání, plyn se dá předělat na lanko, uvolní se třecí šroub a na páku se dá lanko, mezikus se musí doměřit zkusím najít nákres
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
LiDr - (3) - 143.205 (?), 28.5.2009 20:54
Co se mazání týče, tak jsem měl namysli zdali je s čerpadlem a filtrem nebo "obič". Jde o to, že ku příkladu MFka s TONem při pojezdu je hodně zakloněná a když k tomu připočtu svah, tak by to mohlo špatně dopadnout. Prošel jsem anglickou dokumentaci k Subaru Robin a tam je to bídné, Děkuji.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 248.78 (?), 29.5.2009 19:54
mazání motoru je rozstřikem, kosím svah který má asi 25 stupnů stoupání, zatím bez problemu, tlak mazání je už za jiný peníz
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 26.219 (?), 16.5.2010 9:43

Dobrý den,

mám v úmyslu vyřešit výměnu motoru MF70 za motor KAMA KG270.

Může někdo vložit nákres potřebné příruby? Díky.

pkantor@centrum.cz

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 24.232 (?), 1.6.2009 22:20

Zdravím, mám provedeny dvě přestavby MF na Diesel Kama a jsem zatím spokojený. Mám to v rámci údržby biologicky cenných luk. Se stroji najedu ročně max 200 hodin. Zatímje spotřeba cca 3 l na 10 hodin. Vibrace jsou však větší než u dvoutaktu (použivám prstovou lištu 120 cm, obraceč op1.2). mám antivibrační rukavice proffesional cca 600 korun. Stroj funguje už dva roky bez problémů. Akorát nějak netěsní víčko od nafty a ona "lehce vzlíná" kolem hrdla. Jinak asi nic zásadního. Je potřeba čistit vzdzchový filtr, kontrolovat olej apod. Přestavba jednoho stroje stála 25tis vč, DPH. Jezdím s tím v bažinách, ale také po svahu, který má i více jak 25 stupňů. Tam to, ale raději moc nepřeháním, abych nezadřel motor. Ono při takovém svahu se už i špatně jezdí se dvěma nápravama a je to trochu o život. Krátkodobě to však jde

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 65.94 (?), 3.6.2009 19:06

Prohledal jsem internet a obvolal spousty prodejců motorů. Nyní jsem mám dva motory mezi kterými se ještě musím rozhodnout. Jedná se o benzín Subaru Robin EX 27 a KAMA(KIPER) 186. Více mne to táhne k subaru kvůli jeho lepší konstrukci a hlavně filtru na vzduch s odstředivým předčištěním. MF používám na sečení (prstová lišta 120,140) asi tak 1,5 ha následně pak k usušení (originál ton asi SP160 a malý čáp Bohemi Art) a následně ke svážení sena. Svážím za rok tak asi 35kár (domácí výroba 2100x1700). V zimně sklízí sníh z přístupové cesty (350m - zametá, radlicí shrnuje a když je toho moc, tak i fréza). Dále pak s ní mulčuji rotačkou pastvinu. Pak ještě párkrát tahá dosevový vozík od Varesu -hnojení a dosev). Bohužel mám pak 10 aru sečení strže. Udělal jsem si na to speciální kola na ty jsem navařil ostny ze starých bran a vyly betonem. Seče na svahu me 30 až 60° (60-140%) - člověk se skoro už neudrží a už mi taky vytéká benzín z nádrže - na to bych mněl tu druhou. Přestavbu bych chtěl snížit provozní náklady, ale je tady jedna věc co mne od přestavby odrazuje a to, že otáčky (max) je 5100 a optimum 3600. KAMA má max 3600 a optimum 2500 a subaru max 400 a optimum 2800. Nebude jí to chybět třeba u obracení sena, nebo mulčování. Subaru si hlídá skol a pokud na 5s přesáhne 45°, tak se vypne. Poraďte prosím děkuji LiDr (Libor D.)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika