Poradíte s kultivátorem?



host - 249.3 (?)
19.12.2008 13:30

Kultivátor je výborný pomocník, ale musí ho obsluhovat člověk, který oplývá trošku kondičkou. Pro starší lidi může být problém kultivátor zvládnout. Přece jenom nože, které se prohrabávají půdou s celým kultivátorem dost cvičí, hlavně podle toho, jak je půda tvrdá. Nejlepší by bylo najít někoho ve vašem okolí, kdo kultivátor vlastní a vyzkoušet si ho v praxi a podle toho se pak rozhodnout. Já osobně si ale práci na zahrádce bez tohoto pomocníka snad už ani neumím představit.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
host - 99.106 (?), 15.10.2008 8:34, zobrazeno: 6427x

Dobrý den, chtěla bych rodičům koupit malý kultivátor (jestli se tomu dá tak říkat - představa tak do 8000Kč). Mají na zahradě několik menších záhonků (max 3 x 5 m) a vše dělá matka. Chtěla bych jí to usnadnit. Jelikož jsem v těchto věcech laik, nejsem si úplně jistá, jestli jí to tu práci usnadní. Viděla jsem několik typů: kolečka nebo kolečko vepředu, za ním kypřící nože, kolečka vzadu nebo úplně bez koleček. Máte někdo zkušenosti jak je práce s takovým kultivátorem náročná a který typ by se více hodil? Je mi jasné, že za ty peníze to nebude žádný technický zázrak, ale kapsa je omezená a mně jde o to, jestli by to mělo alespoň nějaký přínos. Děkuji

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 69.30 (?), 24.10.2008 10:44

Dobrý den, i když mě možná zastánci profi techniky znectí, doporučil bych Vaší pozornosti elektrický kutlivátor. Samozřejmě pokud jsou záhony dosažitelné. Koupil jsem takovouto hračku letos zjara cca za 2200,- a jsem s ní docela spokojen - cca 200m2 záhonů. Několik známých po zapůjčení a vyzkoušení si tento aparátek také pořídilo a nestěžují si. Šťastnou ruku při volbě přeje Vladimír.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 240.142 (?), 15.12.2008 10:03

Hezky den.