Olej do 4 takt. krovinorezov



host - 192.242 (?)
27.6.2014 19:03

tak si veselo používajte 2 roky otvorený olej, je to vaša vec a váš problém. Predpokladám, že i brzdovu kvapalinu skladujete otvorenu 5 rokov a potom ju tam veselo nalejete.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 197.50 (?), 26.6.2014 22:10
Otáčel, otáčel... respektive jsem sekačku dával nad hlavu abych se podíval na nádrž a protože mi zavazel popruh a oddělával jsem ji tentokrát dost nemotorně z karabiny, zcela jistě jsem ji natočil alespoň o 90°.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 27.6.2014 19:03

tak si veselo používajte 2 roky otvorený olej, je to vaša vec a váš problém. Predpokladám, že i brzdovu kvapalinu skladujete otvorenu 5 rokov a potom ju tam veselo nalejete.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 176.91 (?), 28.6.2014 6:51

Nestrašte lidi.Co by se mělo z olejem v uzavřené nádobě stát?To jenom že jsem ji otevřel, tak ji mám vyhodit?

Nesrovnávejte to z brzdovou kapalinou.V Ladě 1500 jsem jí měl 9 let.Nikomu to nedoporučuju.Pokud nerozpálíte brzdy aby se vařila, tak problem nenastane. Proto po čase brzdovku vyměnit, protože provozem se do ní dostane voda.Ještě jednou.Provozem přes brzdové válečky se dostane do kapaliny voda.Co se dostane do zavřeného oleje pod víčko? I tak by se to v případě motoru vypařilo ten mililitr.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 192.242 (?), 28.6.2014 19:11

oxidácia. A svoje si spraví i vzdušná vlhkost. Po 1 roku sa musí olej spotrebovat, v prípade motora vymenit. cca po 5 rokoch sa musí i neotvorený olej vyhodit, tu už začínaju aditíva vzájomne reagovat a znehodnocovat sa, a sučasne uhlovodíky napadnu i plastový obal. Ked máte olej otvorený 6 mesiacov a použijete ho na 6 mesiacov je to o.k. Ked použijete rok skladovaný už otvorený olej na priliatie, je to o.k.,pretože nový olej to ešte vykryje. Do krovinoreza nalejete ale 1 dl oleja a další tam už nevojde. Oxidáciou začne klesat i TBN.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 216.69 (?), 28.6.2014 19:51
Litr 5w40 za 120,-
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 216.69 (?), 26.6.2014 21:38
No v zimě tráva neroste studený start napumpujete do karburátoru benzín, zapnete sytič a na rukojeti zapalování. Potom protočím motor chytne a sytič v chladnu nechám chvilku naplno a pak uberu až motor drží v chodu. V chladnu je vzducháč citlivý na rychle vypnutý sytič. Olejem 10w30 nee.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 227.2 (?), 26.6.2014 16:39

Vyrobce, jasne stanovuje v oznaceni parametry oleje.V zaruce bych daval olej te znacky, parametru,ktere ma dany stroj uvedeny, po zaruce, kdyz uz bych nedodrzel vyrobce danou firmu, tak parametry ciselne urcite.A pokud mate olej, ktery je jeste pripadne kvalitnejsi, pokryva svym rozsahem pozadavky vyrobce stroje, tak bych stary vypustil a pripadny nepatrny zbytek by nemel asi delat problem, kdyz ohraty olej vypustite, tak zbytek tam bude minimalni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 192.242 (?), 26.6.2014 20:47

vačšina motorových olejov má moddifikátor viskozity, okrem monográdnych olejov napríklad SAE 40. Pokles viskozity mohlo sposobit mnoho faktorov, prehriatie olejovej náplne vplyvom pretaženia motora, dlhší čas skladovaný už otvorený olej-zbytok z výmeny po aute, kontaminácia benzínom alebo vlhkostou, kontaminácia zbytkom nevyliateho oleja-nie všetky oleje su beztrestne miešatelné. Znečistenie vložky filtra malým množstvom oleja neriešte, može ho sposobovat vačšia odparnost oleja, tá je dostupná z technických listov. Dolmar predpisuje olej 10W-30 alebo 10W-40 a pri teplote +5 som s pribaleným olejom 10W-40 problém nemal. Momentálne mám v krovinoreze duo ester 15W-50 s ktorým som problém ohladom dymyvosti nemal, štartovanie pri nízkych teplotách som nemal možnost odskušat. S 10W-40 sa mi raz, ked som motor pretažil pri teplote +30 stalo, že mi ho začal spalovat, tak som nechal krovinorez íst na volnobežných otáčkach pár minut aby sa schladil a pokračoval v práci, potom sa už dym neobjavil. Osobne olej mením minimálne 2x ročne, 0,1 l je nepatrné množstvo a v aute i moto ročne miniem 9 litrov a zbytok oleja z moto použijem do krovinoreza. Načatý olej, ktorý leží vo flaši 6 mesiacov ale do krovinoreza nepoužijem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?30.4.2024
Úprava vody magnetickým polem29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?29.4.2024
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?28.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika