nastavenie karburatora honda gcv 160



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
haskyvk - (23) - 197.193 (?) 
18.3.2009 18:19, zobrazeno: 104392x

Dobry dem.musel som rozobrat karburator od hondy.automaticky som ho rozsteloval.no chcem ho opet nastavit.poradi niekto?dakujem

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 148.183 (?), 18.3.2009 18:29

 Čo znamená "musel"?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 18:41

nomal som smietku v karburatore.nedopravovalo mi benzin do karbeca.tryska zanesena.podotykam novy motor dodany od vyrobcu.precitil som ho.bolo plno kuslov kovu.asi z vyroby.servis mam daleko.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 18.3.2009 19:28

Mail jsem dostal, ale odpovím Vám sem. Stačí opatrně zašroubovat a vytočit o 2 otáčky. Potom s teplým motorem při volnoběhu nalézt opatrným otáčením na obě strany z nastavené pozice(2 otáčky) nejvyšší a nejplynulejší otáčky. Případně seřídit volnoběh - cca 1700/min a mělo by to být OK. Obyčejně to vychází cca 2 1/8 otáčky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
Jani - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (116) - 148.183 (?), 18.3.2009 19:31

 tie kusy kovu z niekade budú, ešte sa mi nestalo že by v karburátore bol bordel od výroby, zatiaľ.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 19:37

su to male kusky z plastu od nadrzky

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
haskyvk - (23) - 197.193 (?), 18.3.2009 23:11

len ktore srobiky.bodol by nakres ak je to mozne

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 9:50

Ohledně seřízení ventilů - to jsem do obr. uvedl jen v případě, že máte motor delší dobu v provozu a nebylo seřízení doposud provedeno.

Seřízení karburátoru GXV 160
Seřízení karburátoru GXV 160
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 197.193 (?), 19.3.2009 18:31

dakujem.len teraz sa vyskytol iny problem.po pridany plynu kolisu svojvolne otacky motora a striela do vyfuku.ked uberem stabilizuju sa, strielanie prestane.dolu kopcom idu max oatacky bez problemov, no do kopca a na rovine to zacne.mozte poradit v com je problem?dakujem

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 19.3.2009 19:02

Bylo by dobré popsat, co jste všechno udělal. Měl jste demontovaný karburátor, nebo jiné díly, nebo pouze na karburátoru sundanou kovovou plovákovou komoru a čistil trysku. Další trysku - volnoběžnou je možné vyndat jen po vyšroubování šroubku pro volnoběh a opatrně vyndat, pozor je tam O kroužek - těsnění a musíte ji vytahovat kolmo nahoru, např. 2 malé šroubováky a jemně podložit a vytlačit. Hlavní tryska je přístupná po demontáži kovové nádobky - plovákové komory. Je schovaná ve středové trubičce(přístup ze spodu, tam kde je šroub, co drží plovákovou komoru) a je třeba ji opatrně povolit plochým šroubovákem. Zde pozor na vypadnutí a ztracení osičky(drží tam jen zasunutím) plováku a jehlového ventilku. Při čištění trysek je nutné postupovat opatrně a nepoškodit kalibrované otvory. Kolísání otáček motoru a střílení do výfuku značí o problému se správným poměrem směsi, motor mění otáčky a regulátor se je snaží vyrovnávat. Další možností je to, že máte málo paliva a u typů nádrží bez prolisu(modely s plechovým krytem) - sběrače poslední zásoby paliva - dochází při malém množství benzínu k Vámi popisovanému stavu, prostě dochází benzín a motor tarokuje, na rovině a z kopce to nedělá, resp. později, až paliva ještě více ubyde. Pokud to nedělalo předtím, tak bych hledal závadu tam, kde se něco změnilo. Toto podobně dělá např. i značně ucpaný vzduchový filtr, nebo špatně seřízené ventily, špatná svíčka, ale to se předpokládám nezměnilo.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika