nastavenie karburatora honda gcv 160



   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5   
                     
host - 119.188 (?) 
31.8.2023 14:42

Pri mojom zamestnaní som sa velmi často stretával z motormi honda, rady gcv.Ano tie karburátory sú velmi náchylné na nečistoty z našich palív.Takže sme to riešili malými prechodnými filtrami na hadičku z pal.nádrže.Pozor na jednu vec, niektoré typy majú v pal. hadičke pri nádrži sýtko zasunuté v nádrži a hadička ho kryje.Oprava karburátoru spočívala najprv mechanickým vyčistením, treba vyklopnúť difúznu trubičku nad hlavnou tryskou, ktorú treba bezpodmienečne vymontovať.Prepchať dierky.Použineme spray s názvom čistič karburátorú a klapek, riadne vystriekať všetky otvory.Nechať pôsobiť asi 1hod.Vyvariť v ultrazvuku a opetovne vystriekať sprayom.Potom vyvúkať silným tlakom vzduchu.Uplne do sucha.Namontovať na motor, pozor na tesnenia je ich tam viac, treba pozrieť bakelitový medzikus pod karburátorom či nie je prasknutý, ak ano výmena.Takže by to malo fungovať, do paliva pridať aditívum proti starnutiu paliva, má schopnosť rozpúštat usadeniny.Otáčky 2800.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
                     
host - 89.75 (?), 1.12.2023 15:50

Já jsem jen 2x měnil za cca 19 let karburátor, ale používal jsem obyč 95 benzín bez přísad. Jen na zimu jsem vše vypustil. Honda GCV 190. Originál karburátor má štelování bohatosti zaaretovaný, jde poladit jen o chlup. Neoriginál tu aretaci nemá. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika