Ano jak rikate hodi vas to k jedne strane tohle jse me stalo s 5211 nebyt uzaverky tak nevim, jeto koza, ale spatny vylozene neni.Co se tyka multikary tak je celkem jednoducha vsude se vejde horsi v terenu.
Dobry den chtel bych se zeptat jesli ma nekdo take tento typ multicary.Drive jsem mel spojkove lanko vydrželo me 20 let.Sehnal jsem nove a měl jsem ani ne tri mesice a utrhlo se, už několikrat čím to asi je.Dělají jse pro multicary zimni pneu na rozmer 6,70x13 tuším. Děkuji za radu
presne tak, pokud je kara prazdna a teren pod koly je mokry (snih, led,blato nebo i mokra trava) neujedete nic, ja mam uzaverku, sice mi to nekdy pomuze, ale vetsinou me to zacne stahovat na jednu stranu. chce to hodne zkusenosti a rozumu.
Ano jak rikate hodi vas to k jedne strane tohle jse me stalo s 5211 nebyt uzaverky tak nevim, jeto koza, ale spatny vylozene neni.Co se tyka multikary tak je celkem jednoducha vsude se vejde horsi v terenu.
vemte, ze konstrukcni rok vyroby Multikary M25 je asi 1974,co chcete po 35lete babicce. na svou dobu to bylo idealni vozitko. jsem z ostravy, moje matka zdedila polovinu statku na valassku, i s lesem dvakrat do roka tam jezdim pro drevo, zpatky vezu 4metry na kare a 2metry na privesnym voziku za cca 12l nafty to je docela solidni, a kolik prace kara zastane doma, fakt je jeden sucho pod kolama.
Ešte k tomu spojkovému lanku. Trhať sa môže aj pre nedokonalé uzemnenie motora. Východný nemci používali hliníkové káble od baterky. Tie skorodovali a bol problém. Štartér nevládal točiť. Ak ich tam máte vymente ich za medené aj so zemniacim prepojom. Pri štarte totiž pomerne veľký prúd z baterky preteká aj cez lanko a môže ho odpáliť.