Metaltec-1 - přídavek k oleji



host - 213.71 (?)
23.3.2007 16:44
p. 168225, doufám, že to nikdo neotočí, že jsme se dopředu domluvili, ale po příchodu z práce mrknu co je zde nového a co mě zaujme, nebo pokud mohu poradím. Nikomu tímto M1 nenutím a pokud jej nechce a nebo máte pochybnosti - nekupujte si jej. Jediné proč reaguji je to, že jsem zde i jinde dokazoval, že mě to přesvědčilo, že to funguje. Proto jsem pouze rád, že se ozval někdo, kdo stejně jako já vyzkoušel přípravků víc a dospěl k podobnému závěru. Tím se mě potvrzuje, že jsem svoje závěry vyhodnotil správně. Stejně, jako Vy jsem přípravek aplikoval do různých motorů vždy s pozitivním účinkem. Pro mě je to cesta, jak udělat pro mazání a výdrž motoru něco víc, což jsem při provozování ne levných, nebo naopak starších a tím hůře opravitelných motorů(dostupnost ND) chtěl. J.S.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 25.120 (?), 5.2.2009 15:45

Pane J.S.,

Pročítal jsem si tuto diskusi až potud, nechci Vám nijak vyvracet Vaše zkušenosti s aditivy do paliv, jsou to Vaše provozní zkušenosti, ale musím reagovat na dolití M1 do WAPKY a její obrození. Tady jste přestřelil, nebo Vás známej tahal za nos a to pořádně. Opravuji právě tyto stroje a věřte mě, že pokles tlaku nemá nic společného s olejovou částí čerpadla a dolití čehokoli do olejové náplně čerpadla nemá žádný vliv na tlak stroje! Olejová část čerpadel se stará pouze o pohyb pístů a písty jsou těsněny zpravidla gumotextilními manžetami, které maže VODA, která prochází strojem. Pokles tlaku stroje vlivem opotřebení těchto manžet pozná obsluha stroje až ve chvíli, kdy jsou tyto manžety úplně napadrť. Wapky nejsou nijak náročné na olejovou náplň v čerpadle (jde o pomaloběžné stroje - profi řada 1400 ot/min.) a pokud stroj pravidelně pracuje tak v podstatě snese i malej obsah vody v oleji, která se tam dostává právě po opotřebení manžet a následném průsaku kolem gufer.

Mimoto Vám musím říct, že jsem dlouholetý letecký modelář a mojí parketou jsou motorové modely s obsahem motoru od 6,5 do 15cm3. za svůj modelářský život jsem pohřbil opotřebením několik těchto motorů. Modelářské motory této kategorie jsou jednodužší konstrukce, než motory v pilách a také pracují takřka po celou dobu letu v horním spektru otářek. Toto Vám napoví, že životnost těchto motorů není nijak závratná. Když jsem byl mladší, tak jsem si dělal vždy a u každého motoru statistiku provozních hodin. Motory měli zpravidla nálet cca 200 hod (poté již jejich spolehlivost klesla natolik, že použít je by byl hazard). V té době jsem u 2 motorů vyzkoušel 2 rozdílné přípravky (něco na bázi PTFE a něco co bylo v plechovce cca 1,5 DCL made in USA - PTFE - jedna Brněnská firma a ten druhý přípravek si nepamatuji, ale byl dost hustej).

Nebudu Vás napínat je jedno jestli motory takto ošetřené měli nálet 190 nebo 220 hod - pro mě byl výsledek 0. To že jste vyjel nádrž u mot. pilky bez obsahu oleje a motoru se nic nestalo Vám nezlobte se ale nežeru - není to možné. V kanďáku, nebo nádrži muselo být něco co to přimázlo - nějakej ždibec oleje. Věřte, že nemám nic proti Vám, ani nijak neútočím ale vím, že vše má své meze, a pokud by jste zde neuvedl jako příklad Wapku, tak bych ani nereagoval. Toto forum mi slouží k pobírání rozumu a vážím si zkušených lidí a tím pádem i Vás.

Robert

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 90.168 (?), 5.2.2009 16:00

Roberte, sice jsem tvrdě proti Metaltecu a do pily bych ho nikdy nenalil, ale to, že díky němu pila přežila nádrž bez oleje panu J.S. věřím. Zjistěte si na jakém principu Metaltec funguje a zjistíte, že na tu jednu nádrž opravdu může nahradit olej a motor se nezadře.  Ale jeho použití má hlavně i jiné mouchy, tady na foru se o tom diskutovalo dost podrobně...   Gl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 154.90 (?), 5.2.2009 19:13

Pane GL.,

jistě jste si přčetl v mé odpovědi, že panu J.S. neberu jeho zkušenosti, jenom jsem reagoval na příklad s Wapkou, který byl úplně mimo, a pro mě jako červenej hadr.

Moje středoškolské vzdělání v úplně jiném oboru mě jaksi neopravňuje k polemice o tom, zda nějaký prostředek nechá na funkčních plochách film čehosi, který nahradí na určitou dobu olej, nicméně můj názor na tuto věc nezmění ani 1000 napsanejch příkladů, ale jenom osobní účast na takové zkoušce. Svoji pilu k takovým věcem ovšem nepropůjčím, tak mě zůstane jen ta nedůvěra. To, že bez vyjímky zahrhuji možnost nezadření motoru je jen můj mázor a nikomu ho nevnucuji. Jedna nádrž je minimálně 1/2 hod. práce a znuvu říkám, že dle mě to není možné.

Znám účinky některých aditiv do olejů a hojně jsem jich využíval při prodeji automobilů. Některý z prvních příspěvků byl o automobilu s vysokým nájezdem KM a jeho ztišení po použití aditiva - toto je určitě možné a sám s tím mám zkušenost, ale je to bohužel úplně o něčem jiném než o mazání.  

HOVG Robert

mám asi jinou IP adresu (první reakce pána v práci, druhá doma)

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 127.22 (?), 26.2.2007 20:28

Používám ho také a žadná koroze motoru-to je kec pánové.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 99.106 (?), 27.2.2007 9:09
Nikdy jsem netvrdil, že chcete někoho poškodit, ale možná nedochází některé souvislosti. Žádné amatérské testy jsem neprováděl a provádět nebudu, od toho jsou výzkumné ústavy a laboratoře,. Nejsme stejní už jen v tom, že já stojím na straně výrobce, který žádné takové  přípravky do olejů nedoporučuje. Neznám jediného výrobce spalovacích  motorů ani  pil, který  doporučuje další aditiva do doporučeného oleje. Naopak v případě problému a rozboru směsi, můžete zbytečně přijít o záruku na výrobek. Vyrábí se mnoho druhů olejů k různému použití od toho se také mění složení, ale existuje metaltec který vylepší vlastnosti každého oleje. V tom je ta základní nedůvěra, protože jakýmkoliv aditivem vyvoláte další chemickou reakci s neurčitým výsledkem . Pokud máte nějaké seriozní materiály, nevím proč sem uvádíte taková to prohlášení, které budí dojem, že jste ho dostal za lahev rumu . 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 213.71 (?), 27.2.2007 19:27
Máte pravdu, ty nedocházející souvislosti jsou v tom, co chcete abych udělal. Já mám testů moc a nejen s motory , ale i se zbraněmi. Ale proč bych to uváděl? Já nejsem prodejce, mě je úplně jedno jestli se prodá 1,10,1000 balení, já je mám proto, abych věděl jak testovali a výsledky testů a hlavně pro sebe.  Ale k tomuto tématu jsme se dostali v problematice udělat pro mazání motoru ještě něco víc. Jak jsem to uvedl, tak takoví Vám podobní hned reagovali, že to není na nic, nebo ještě to poškozuje motor :))))???? . Opravdu, kdyby to tak bylo, tak já bych musel nakoupit  všechny motory co máme, protože za tu dobu by bylo určitě po nich. Vím o dalších lidech, ale to nemá cenu. Zase mě to nutí vysvětlovat a konkretizovat. Podívejte se na oleje typu Magnatec co obsahují atd. Vy tvrdíte, že by M1 používali výrobci, ale oni používají podobné příměsi do olejů, ale ne takové které by museli nakupovat je to prostě o penězích a konečné ceně produktu. To bych mohl reagovat na různé druhy olejů a reklamy na ně co je vlastně pravda o zvýšení životnosti motoru, když použiju ten nebo jiný olej s aktivními částicemi atd. Smyslem celé mé reakce na M1 není snaha prodat a dostat flašku rumu, ale podělit se o zkušenosti s tímto přípravkem. Proto jsem reagoval na nesmysly typu koroze a leptání chlórem atd. Dále uvádíte, že testy necháte na odbornících  - výzkumných ústavech, já je uznávám, ale mám navíc vlastní zkušenost a ne jednu - Vy asi ne. Já když si něco neověřím sám, tak bych neměl odvahu polemizovat s někým, kdo má zkušenosti - prostě bych si nevěřil, že tvrdím pravdu. Uveďte prosím mimo toho co jste četl a možná slyšel vlastní zkušenost. Díky J.S.  
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 99.106 (?), 28.2.2007 9:25
Skutečně nemá cenu diskutovat, protože se argumenty stále vrací, ale když to pořád ze mne taháte tak jen poznámku k těm Vašim testům. Já osobně s metaltecem zkušennost odmítám z důvodů, které jsem uvedl. Oceňuji, že Vás to baví a máte snahu , ale zřejmě nedisponujete žádným vzděláním strojního zaměření.  Vy na základě svých testů můžete říci jedinné, vyřezal jsem např. 500 nádrží s metaltecem a motor se stále točí. Na to, aby jste prokázal nějaké vlastnosti metalkondicionéru, by jste kromě minimálně dvou shodných nových pil testovaných ve shodných podmínkách , potřeboval provést velmi podrobná a přesná měření optřebení exponovonaných dílu motoru a geometrii válce, s rozborem povrchu a zkouškami tvrdosti. K tomu jsou potřeba kvalitní a drahé pomůcky, kterými nedisponuje ani běžný značkový servis.  K vyloučení nahodilých jevů a statistických chyb se celý test ještě několikrát opakuje.  Pokud počítám do testu i náklady na palivo a maziva, tak hrubým odhadem nelze test provést pod milion kč. Proto testování provádí firmy, které disponují finančními prostředky a zázemím, uživatelé těžko mohou konkurovat. 
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 213.71 (?), 28.2.2007 16:41

Já jsem nekonstatoval, že se to točí po nějaké době provozu. Asi jste nečetl to hlavní. Mě to zachránilo pilu, kterou jsem řezal 50cm průměry čistým benzínem a vyřezal celou 0,75l nádrž a nic. A viděl jsem pil x , které jely na nejlepší olej, čerstvou směs a po minutě bylo po nich. Dále se to stejné stalo kamarádovi se 115i, když jsem mu o M1 říkal, tak se smál, ale řekl si o adresu a jedno balení si objednal. Asi za měsíc se za mnou stavil v úplně jiné náladě a řekl, že už věří tomu nikdy neříkej nikdy a že se mu stalo totéž. Ten ale vyjel nádrže v lese 3 a něco než mu došel benzín. Až doma to zjistil - v odměrce měl na ponku nachystanou dávku oleje na 3l směsi. Škoda, že jsme to nenafotili, ale asi by to stejně nepomohlo. Další bylo zprovoznění WAP čističe, který byl nefunkční z důvodu čerpadla, které vytvořilo nízký tlak. Po aplikaci do olejové náplně čerpadla po asi 1,5 hod. působení Wapka začala napřed postupně, potom pravidelně vypínat při dosažení nastaveného tlaku. Bylo u toho dost lidí, kteří to viděli na vlastní oči. K tomu mému vzdělání - mám technickou školu a bez výsledků zkušeben se stejně nedá vycházet, ale také nemůžete odtrhnout teorii od praxe. Když za mnou přišel známý, který M1 dal do traktoru a úplně nadšen mi řekl, že při orbě vždy oře na nějakou red. rychlost - to už si nepamatuji která to byla, ale teď je poznat zvýšení výkonu. To není náhoda a ani já zde nepopisuji vše. Jeden rozdíl zde pořád je  - já vím z praxe co to umí a Vy si pouze myslíte, že je to neprokazatelné. Naštěstí nemám další potřebu Vás přesvědčovat, třeba takový přípravek ani nepotřebujete - já ano, proto jsem si potřebné zjistil a ověřil. Pro ty kteří jej chtějí to stačí a to stejné pro ty kteří ne. Proto v zájmu neovlivňovat neznalé věci je to pro mě závěr k M1. J.S.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 168.225 (?), 23.3.2007 10:26

Předem upozorňuji, že nejsem ani prodejce, ani distributor tohoto přípravku a už vůbec nehodlám někoho přesvědčovat, aby si jej koupil. Měl jsem 14 let starý automobil, přes 400 000km a začaly se objevovat úniky oleje. Tehdy byl velice populární Lubrifilm. Jako laik jsem přečetl návod, nalil do oleje a bác. Po ujetí 3000km se motor přidřel na 1 a 4 válci. Teflon v přípravku utěsnil úniky, bohužel ale utěsnil i mazací kanálky válců a filtr. Dal jsem nový motor - 250 000 km. Ten sice netekl, ale bral olej 1l na 1000k m. Majitel čerpačky mi doporučil Metaltec. Po předchozí zkušenosti jsem odmítl. Ale když mi ukázal, že to leje do nové Octavie, nechal jsem se zviklat. Spotřeba šla dolů cca o 0,7 litru. Posilovač řízení šlapal jako hodinky - jedním prstem. Převodovka (automat) šla lehčeji, bez cukání při přeřazení - ale tady se to nedá nijak změřit. Takže je to jen můj subjektivní dojem (možná placebo efekt). Pak jsem koupili další auto - Suzuki. Tady šla spotřeba dolů o půl litru (motor měl najeto 30 000km), posilovač řízení viditelně ožil. Včera jsem to auto prodal s 52 000km a kupec si pochvaloval, že tak pružný a živý motor neviděl. A to vybíral asi z 8 automobilů. A koupil to moje kvůli motoru, i když proti ostaním bylo trochu orezlé. Dále jsem jej použil k mazání 2 pistolí. Běžně jsem používal WD 40. Oproti Metaltecu má jednu výhodu - je ve spreji a proto se lépe aplikuje. A M 1 vydrží déle. WD snesl tak 60 výstřelů, potom se začal usazovat karbon - nejnamáhanější částio zbraně - hlaveň a čelo závěru již byly suché. Při aplikaci M 1 jsem po vystřílení  220 výstřelů měl ještě stále "namazáno", karbon se neusazoval.
Takže. Ať si to každý přebere, jak chce. Je možné, že se novému majiteli motor Suzuki po nějakém čase zadře. Já však vím, že jsem na něm najel za 3 roky 22 000km bez potíží, s úsporou paliva a na měření emisí bylo vždy hotovo při prvním měření.
Uvítám názor někoho, samozřejmě nezaujatého, kdo má opravdové zkušenosti s tímto přípravkem. Včera jsem koupil nové auto a první věc kterou udělám bude aplikace M 1.
Moje em: adresa silverghost@centrum.cz
Teoretikové a vědci nepište!  Teorie je jedna věc, já se řídím praxí a osobními zkušenostmi.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 213.71 (?), 23.3.2007 16:44
p. 168225, doufám, že to nikdo neotočí, že jsme se dopředu domluvili, ale po příchodu z práce mrknu co je zde nového a co mě zaujme, nebo pokud mohu poradím. Nikomu tímto M1 nenutím a pokud jej nechce a nebo máte pochybnosti - nekupujte si jej. Jediné proč reaguji je to, že jsem zde i jinde dokazoval, že mě to přesvědčilo, že to funguje. Proto jsem pouze rád, že se ozval někdo, kdo stejně jako já vyzkoušel přípravků víc a dospěl k podobnému závěru. Tím se mě potvrzuje, že jsem svoje závěry vyhodnotil správně. Stejně, jako Vy jsem přípravek aplikoval do různých motorů vždy s pozitivním účinkem. Pro mě je to cesta, jak udělat pro mazání a výdrž motoru něco víc, což jsem při provozování ne levných, nebo naopak starších a tím hůře opravitelných motorů(dostupnost ND) chtěl. J.S.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Po zateplení domu problém s hlodavci na půdě -> jak jim zamezit lézt mezi polystyrenem a hrubou?8:04
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů25.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika